Show simple item record

dc.contributor.advisorMede, Enisa
dc.contributor.authorKazar, Sevda Gül
dc.date.accessioned2020-12-29T06:52:22Z
dc.date.available2020-12-29T06:52:22Z
dc.date.submitted2013
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/339848
dc.description.abstractBu araştırmanın amacı Türkiye'nin İstanbul şehrindeki en prestijli üniversitelerinden birinde Güzel Sanatlar Fakültesi tarafından verilen Özel Amaçlı İngilizce programında bulunan öğencilerin öğrenme ve hedef ihtiyaçlarını saptamaktır. Araştırmada 59 öğrenci ve 6 okutman yer almıştır. Niceliksel veriler ön-ihtiyaç analizi anketi, niteliksel veriler ise öğrencilerin öğrenme ve hedef ihtiyaçları algısıyla ilişkili yarı-yapılandırılmış görüşme yöntemiyle toplanmıştır. Araştırmada elde edilen bulgular Güzel Sanatlar Fakültesi'ndeki Özel Amaçlı İngilizce programının yeniden düzenlenmesine dair kayda değer uygulamalar ortaya koymuştur. Anahtar kelimeler: Özel Amaçlı İngilizce, ihtiyaç analizi, öğrenme ihtiyaçları, hedef ihtiyaçlar.
dc.description.abstractThe purpose of this study is to identify the learning and target needs of the students engaged in an ESP program offered by the Faculty of Fine Arts at one of the most prestigious private universities in Istanbul, Turkey. A sample of fifty-nine students and six instructors participated in this study. The quantitative data were obtained through a pre-needs analysis questionnaire, and the qualitative data were collected from a semi-structured interview related to the perceptions of the students' learning and target needs. The findings of the study revealed significant implications with respect to the redesign of the ESP program at the Faculty of Fine Arts.Keywords: English for Specific Purposes, needs analysis, learning needs, target needs.en_US
dc.languageEnglish
dc.language.isoen
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectEğitim ve Öğretimtr_TR
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.subjectİngiliz Dili ve Edebiyatıtr_TR
dc.subjectEnglish Linguistics and Literatureen_US
dc.titleA needs analysis study in terms of the perceptions of the students` learning and target needs at an ESP program: A case study
dc.title.alternativeÖzel amaçlı bir İngilizce programında öğrencilerin öğrenme ve hedef ihtiyaçları algıları üzerinden ihtiyaç analizi: Örnek olay incelemesi
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı
dc.subject.ytmTarget needs
dc.subject.ytmUniversities
dc.subject.ytmUniversity students
dc.subject.ytmTraining needs
dc.subject.ytmNeeds analysis
dc.subject.ytmEnglish for Spesific Purposes
dc.subject.ytmForeign language teaching
dc.subject.ytmForeign language learning
dc.subject.ytmEnglish
dc.subject.ytmTeaching curriculums
dc.identifier.yokid10006316
dc.publisher.instituteEğitim Bilimleri Enstitüsü
dc.publisher.universityYEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid332490
dc.description.pages97
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess