Object naming and creation a mobile system
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Özet Hareketli makinaların küçük sabit disk alanı, düşük ağ bağlantı hızlan, güç ve zaman sınırlamaları gibi yetersizlikleri mevcuttur. Hareketli makinaların bu tip kısıtlamaları, üzerinde çalışabilecek uygulamaların boyutlarını da sınırlandırır-. Bu sorun, hareketli makinaların çalıştırdıkları uygulamaların ihtiyaçlarını karşılayamadıkları durumlarda, programlan daha güçlü makinelere taşımalarıyla çözülebilir. Bu taşıma işlemine yerdeğiştirme denir ve yerdeğiştiren nesne de yerdeğiştirebilen olarak nitelendirilir. Bu savunmada hareketli bilgi işlem ortamları için nesne yaratma modeli ve bu sistemin öncül gerçeklemesi sunulmuştur. Tasarlanan model, nesne yerdeğiştirmesini ve nesneleri özgün bir şekilde tanımlayan isimlerin kullanıcıdan bağımsız olarak çözülmesine yardım eder. Bu çalışma MaROS ortamının bir bölümüdür. MaROS, bağlantısız işlemleri, nesnelerin yerdeğiştirmesini, ve istemcilerin kurtarılmasını destekleyen hareketli makinalar için tasarlanmış, nesneye dayalı istemci/sunucu uygulamaları geliştirmeye yönelik bir ortamdır. MaROS 'ta, her istemci bir çalışma ortamından bir diğerine hareket etme yetisine sahiptir ve bu istemciler sunucu makinayla kablosuz ağlar yoluyla haberleşirler. Abstract Mobile hosts have many insufficiencies, such as, small hard disk space, low bandwidth connections, power and time limitations. These constraints of mobile hosts limit the size of application, which can be run on them. This problem can be solved if the mobile host is able to move its applications on to a powerful machine if the needs of application exceed the power of the mobile machine. This movement is called relocation; and the object, which is relocated, can be called relocatable. In this dissertation, an object creation model for mobile systems and its pilot implementation are presented. The proposed model supports object relocation and a naming scheme in which the names that uniquely identify the objects are resolved transparently. The work is a part of the MaROS environment. MaROS is an object-oriented client/server application development environment for mobile hosts supporting disconnected operations, object relocation and recovery of clients. In MaROS, each client has the ability to move from one execution environment to another and they communicate with the server machine via wireless networks.
Collections