Turyağ anonim şirketinde halkla ilişkiler faaliyetleri
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
ÖZET `Turyağ Anonim Şirketinde Halkla İlişkiler Faaliyetleri` adlı çalışma k bölümde incelenecektir. Birinci bölümde halkla ilişkilerin tanımı, amaçları ve halkla ilişkiler faaliyetlerini etkileyen faktörler incelenmiş tir. İkinci bölümde halkla ilişkiler faaliyetlerinin uygulandığı kitleler analiz edilmiştir. Üçüncü bölümde halkla ilişkiler faaliyetinde kullanılan araçlar teorik alarak anlatılmıştır. Dördüncü bölümde daha önceki bölümlerde teorik olarak anlatılan Halkla İlişkiler Turyağ Anonim Şirketi' nden örnekler verilerek açıklanmıştır. SUMMARY The following study, `Public Relations and A Case Study in Turyag Corporation` is examined in four chapters. The definition, purpose and factors that affect public relations are stated in the first chapter. Target groups which public relations activities are designed for are analyzed in the second chapter. Public relations tools are theoretically explained in the third chapter. And finally, examples of Turyağ's public relations activities are sta&ed as a case study.
Collections