Satış geliştirme yöntemlerinden kuponlama (ülkemizdeki işletmelerden uygulama örnekleri)
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
ÖZET Bu araştırmada işletmelerin dış çevreleri ile iletişi mini sağlayan, pazarlama karması elemanlarından tutundurma tanıtılmıştır. Daha sonra kişisel satış,' reklam, halkla ilişkiler ve tanıtımın dışında kalan, satış geliştirme yön temlerine değinilerek, ülkemizde yakın yıllarda uygulanmaya başlayan `kuponlama` kapsamlı bir şekilde ele alınmıştır. Ülkemizdeki işletmelerin kuponlama uygulamalarından örneklerin ele alınarak analiz edilmesinden sonra, son bölümde, yapılan araştırma ve verilerin değerlemesi yapılmıştır. ABSTRACT This study talks about one of the means of marketing mix, promotion; which enables companies to have a contact with the outside world, it also talks about methods of sales promo tion which is not included in personal selling, advertising, public relations and publicity. The notion of coupon redemp tion is then talked about in detail. Examples of using coupons by Turkish companies are analyzed and in the last chapter the research results and the data gathered are evaluated.
Collections