Search
Now showing items 1-10 of 40
The effect of customer-to-customer interaction on perceived value: Moderating effect of customer`s dependency orientation
(2020-06-03)
İşletmeler ve paydaşları arasında karşılıklı fayda sağlayan ve uzun süreli ilişkiler kurmak ilişkisel pazarlama kapsamında gittikçe daha fazla önem kazanmaktadır. İşletme ve müşterileri arasındaki ilişkilerin önemine ek ...
Consumer attitudes and beliefs towards online advertising within the cultural context a study on Algerian and Turkish university student
(2019-06-06)
İnternet, güçlü bir ticari potansiyele sahiptir. İnternetin bu ticari yönü, internet üzerinde reklamların yayınlanmasına yol açmıştır. Bu nedenle reklam pazarında, yeni medyanın paralel olarak gelişmesi nedeniyle bilgi ...
Money attitude and saving intentions of young adults in Turkey
(2018-08-06)
Bu çalışmada, Türkiye'deki genç yetişkinlerin paraya karşı tutumları ve tasarruf niyetleri (birikim güdüleri), Eskişehir'de 640 genç yetişkin örneklemi ile anket kullanılarak araştırılmıştır. Bu çalışma ile genç ...
The effect of working capital management on profitability performance of manufacturing firms listed at the Nairobi Securities Exchange:Kenya
(2018-08-06)
Çalışma, 2010-2015 döneminde Nairobi Menkul Kıymetler Borsasında listelenen imalat firmalarının işletme sermayesi yönetiminin ve kârlılık performansının etkisini analiz etmiştir. İşletme sermayesi yönetiminin bileşenleri, ...
Identifying the antecedents of brand commitment and its leading effect on behavioural loyalty in Turkish GSM industry
(2018-08-06)
Diğer sektörlere nazaran hizmet sağlayıcılar arasında yoğun müşteri geçişleriyle karşı karşıya olan telekomünikasyon sektörü müşteri kayıp oranını azaltmak için bir yandan fiyat indirimleri, üyeliğe bağlı promosyonlar ve ...
Enterprise risk management and its effect on firm value in Turkey
(2018-08-06)
Kurumsal Risk Yönetimi (KRY), riskleri şirket stratejisi bağlamında ele alan ve riskleri portföy bakış açısıyla iyi tanımlanmış risk sorumlulukları ve güçlü risk izleme süreçleri aracılığıyla yöneten bütünleşik bir risk ...
Guide me and find me: Gamification as motivational drive for participation in crowdsourcing
(2020-06-08)
21. yüzyılda teknoloji patlak vermiş, yeni teknolojiler ortaya çıkmıştır. Özellikle Web 2.0'dakı hızlı gelişme ve akıllı telefonların, video oyunlarının, programlama dillerinin ortaya çıkması `Oyunlaştırma` nın video ...
The consequences of consumer engagement in social networking sites
(2018-08-06)
Tüketici bağlılığı artan bir şekilde rekabetçi ticaret ortamındaki önemli konulardanbiri haline gelmektedir. Hem araştırmacılar hem de uygulamacılar farklı kanallar aracılığıile tüketici bağlılığının nasıl geliştirilebileceğine ...
Cognitive behavioural biases in financial decision making
(2019-10-03)
Davranışsal finansman, geleneksel finansmanın, özellikle finansal karar alma sürecinde ortaya çıkan önyargıların zayıflığını gidermeye çalışan bir branştır. Bilişsel davranışsal önyargıların finansal karar verme üzerindeki ...
Evaluating the impact of corporate governance on firm performance using board index
(2018-08-06)
SPK, 2013 yılında, Borsa İstanbul bünyesinde hesaplanan Kurumsal Yönetimİndeksinin Yönetim Kurulu bileşeninin ağırlığını %25'ten %35'e çıkarmıştır. Bu karar,hissedarların varlıklarını yöneten ve firmayı kurumsal ...