Search
Now showing items 1-10 of 272
Çok seçenekli medya ortamında kitle iletişim araçlarının tüketim ve seçim biçimi (Eskişehir örnekleminde bir izleyici araştırması)
(2018-08-06)
Eskişehir'li izlerkitlenin, kitle iletişim araçları tüketiminin temel belirleyicileriolan bilişsel ve duygusal gereksinimler doğrultusunda, medyayı algılayış ve kullanımbiçiminin araştırıldığı bu çalışmada, Eskişehirli ...
Modernleşme sürecinde Türkiye`de modernlik kurgusunun Ülkü dergisi örneğinde incelenmesi
(2018-08-06)
YÜKSEK LİSANS TEZ OZU MODERNLEŞME SÜRECİNDE TÜRKİYE'DE MODERNLİK KURGUSUNUN ÜLKÜ DERGİSİ ÖRNEĞİNDE İNCELENMESİ NMESI ^^ Murat TAZEGUL Basım ve Yayımcılık Anabilim Dalı Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, ...
Siyasal iletişim süreci ve araçlarının 22. dönem ( 3 kasım 2002- 2007)Chp milletvekilleri boyutunda değerlendirilmesi
(2018-08-06)
Tüm dünyada, farklı toplum yapılarında, farklı konularda ve farklı ölçülerdedegisikliklerin olması nedeniyle 21.yy. farklı bir çag olma özelligi tasımaktadır. Teknolojihemen her alanda ciddi degisikliklere neden olurken, ...
İngiliz fikir gazeteleri`nin Türkiye`nin Avrupa Birliği`ne adaylık sürecine bakışı (1999 Helsinki ve 2004 Brüksel zirveleri)
(2018-08-06)
Bu araştırmanın temel amacı, Türkiye'nin Avrupa Birliği'ne adaylık sürecinin İngiliz Fikir Gazeteleri'ne nasıl yansıdığını ortaya koymaktır. İçerik analizi yönteminin uygulandığı araştırmanın süreç açısından ...
Üniversite öğrencilerinin ders dışı etkinlikler konusundaki yaklaşımları
(2018-08-06)
Gençlerin 21. yüzyıldaki yaşamasal hazır bulunuşlukları için müfredat dışında, mezuniyet sonrası da devam edecek, öğrenme alışkanlıkları kazanmalarının gereği, eğitim kurumlarının göz ardı edemeyeceği bir gerçektir. Bu ...
Pazarlama amaçlı halkla ilişkiler uygulamalarında Aygaz örneği
(2018-08-06)
YÜKSEK LİSANS TEZ ÖZÜ PAZARLAMA AMAÇLI HALKLA İLİŞKİLER UYGULAMALARINDA AYGAZ ÖRNEĞİ Levent ÖZKOÇAK iletişim Sanatları Ana Bilim Dalı Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Nisan 2001 Danışman: Doç. Dr. Rüveyde ...
Algılanan aile içi iletişim biçimlerinin ergenlerin benlik saygısına etkisi ve bir uygulama örneği
(2018-08-06)
Ergenlik bireyin kimliğini sorguladığı kendini bulmaya başladığı çok hassas birdönemdir. Bu dönemde ergen bireyler benliklerini oluştururken ailelerindeki iletişimbiçimlerinin etkisi altında kalmakta ve çeşitli sıkıntılarını ...
Reklam ahlakı
(2020-12-17)
ÖZET îş dünyasında ahlak kavramını yaygınlaşmasıyla reklam ahlakı kavramı da önemli hale gelmiştir. Reklamcıların topluma olan sorumluluklarının bir parçası reklamların ahlaka uygun olarak yapılmasıdır. Reklam ahlakı ile ...
Türk basınının okurlarını bilgilendirmesi açısından Avrupa Birliği zirve dönemlerine (Lüksemburg, Helsinki, Selanik) ilişkin haberlerin nicel ve nitel çözümlemesi
(2018-08-06)
DOKTORA TEZ OZU TÜRK BASINININ OKURLARINI BİLGİLENDİRMESİ AÇISINDAN AVRUPA BİRLİĞİ ZİRVE DÖNEMLERİNE (LÜKSEMBURG, HELSİNKİ, SELANİK) İLİŞKİN HABERLERİN NİCEL VE NİTEL ÇÖZÜMLEMESİ Erhan ARSLAN Basın Yayın Anabilim Dalı ...
Türkiye`de spor basını haber dili: Futbol haberlerinde sözcük seçimi üzerine bir içerik çözümlemesi
(2018-08-06)
DOKTORA TEZ OZU TÜRKİYE'DE SPOR BASINI HABER DİLİ: FUTBOL HABERLERİNDE SÖZCÜK SEÇİMİ ÜZERİNE BİR İÇERİK ÇÖZÜMLEMESİ Ahmet Yalçın KAYA ' Basım ve Yayımcılık Anabilim Dalı Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler ...