Browsing EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ by Subject "Academic writing"
Now showing items 1-7 of 7
-
A comparative analysis in written discourse: A corpus-based study on frame marker use in native and non-native students` argumentative essays
(ANADOLU ÜNİVERSİTESİ/Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018-08-06)Argumentative writing can be challenging for student writers as it requires them to organize their claim, counter/arguments and discourse through the use of linguistic expressions and communicate successfully with readers. ... -
An analysis of the functional moves in the introduction sections of research articles written by Turkish scholars
(ANADOLU ÜNİVERSİTESİ/Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018-08-06)Akademik ortamda İngilizcenin temel iletişim aracı olması nedeni ile uluslararası dergilerde yayın yapmak ana dili İngilizce olmayan araştırmacılar arasında yaygınlaşan ortak bir hedef ve bunun sonucunda karşılaştıkları ... -
Employment of stance adverbials as hedges and boosters in argumentative essays of native american and nonnative Turkish university students
(ANADOLU ÜNİVERSİTESİ/Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018-08-06)Söylem çözümlemesinin dil kullanımını anlamadaki anahtar araç olması yönündeki gelişmeler, yazmadaki etkileşimin önemi fikrini ön plana çıkarmaktadır. Dolayısıyla üstsöylem, yazarın metni oluştururken yaşadığı farkındalık ... -
Interactional metadiscourse markers in research articles
(ANADOLU ÜNİVERSİTESİ/Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018-08-06)Bu çalışmanın amacı Türk yazarlar tarafından yazılmış Türkçe, İngilizce, Amerikalılar tarafından yazılmış İngilizce makalelerde üstsöylem öğelerinden iletişimsel boyutunun kullanımını araştırmaktır. Bu amaçla yabancı dil ... -
Lexical bundle use of Turkish and native English writers: A corpus-based study
(ANADOLU ÜNİVERSİTESİ/Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018-08-06)Son yıllarda İngilizce akademik dünyada da küresel bir dil haline gelmiştir. Öğrenciler ve akademisyenlerden de bu küresel dilde yazılı ürünler ortaya koymaları beklenmektedir. Ancak, bu durum anadili İngilizce olamayan ... -
The effect of written peer feedback training on Turkish EFL students` feedback types and writing performance
(ANADOLU ÜNİVERSİTESİ/Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019-10-24)Yazmada süreç odaklı yaklaşımın yükselmesi ile beraber akran dönütü popüler bir hale gelmiştir. Bununla birlikte, yazılı akran dönütü eğitimi hakkında yeterli sayıda çalışma yapılmamıştır. Bu nedenle, bu çalışmanın odak ... -
The impact of the explicit instruction of lexical bundles on academic writing skills of turkish EFL learners
(ANADOLU ÜNİVERSİTESİ/Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019-01-19)Bu çalışmanın amacı, farkındalık, geri kazanım ve üretici aktiviteler aracıyla yapılan açık yönergeli sözcük öbekleri öğretiminin, İngilizceyi yabancı dil olarak öğrenen Türk öğrencilerin akademik yazma becerileri üzerindeki ...