Retail revolution in Turkey
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
TÜRKİYE'DE SON 20 YILDA YAŞANAN EKONOMİK VE DEMOGRAFİK GERÇEKLER IŞIĞINDA PERAKENDECİLİK SEKTÖRÜNDEKİ DEĞİŞİMİN İNCELENMESİ TEZİN ANA KONUSUDUR. BU ÇERCEVEDE SATIŞ KANALLARININ DEĞİŞİMİ, TÜKETİCİNİN ALIŞKANLIKLARININ DEĞİŞİMİ, EKONOMİK DEĞİŞİMLER İNCELENEREK PERAKENDECİLİĞİN GÜNÜMÜZDEKİ DURUMU ANALİZ EDİLMİŞTİR. RETAIL REVOLUTION IS FOCUSSED UNDER ECONOMICAL, DEMGRATICAL FACTS. IN LAST 20 YEARS, RETAIL CHANNELS WERE CHANGED SIGNIFICANTLY. CONSUMER BECAME MAIN ACTOR IN ECONOMY. CONSUMER BEHAVIOUR IN CRISES PERIOD AND NEW CONSUMER ERA WERE OTHER TOPICS.
Collections