Identity construction: Self-narration of educated Turkish jewish young adults
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
KISA ÖZET Eğitimli Türk Yahudi Yetişkin Gençlerin Kimlik Kurgulaması Melin Levent Yuna Bu tez eğitimli Türk Yahudi yetişkin gençlerinin kendilerini tanımlama şeklini anlatmayı amaçlıyor. Bu tez eğitimli Türk Yahudi yetişkin gençlerinin kendini tanımlarken kullandıkları stratejiler ve kavramları inceleyerek bu tür tanımlamanın nasıl mümkün kılındığını araştırıyor. Bu tez Türk Yahudi cemaatinin içinde ve dışmda bir seçenek olarak varolan söylemleri barındırıyor. Bu çalışma, en az üniversite mezunu sekiz eğitimli Türk Yahudi yetişkin gencin yamsıra, Türk Yahudi cemaatinde kullanılan söylemleri kurgulayan farklı pozisyonlardaki kişilerle yapılan derinleme görüşmeler sonucu olarak ortaya çikmıştır. VI ABSTRACT Identity Construction of Educated Turkish Jewish Young Adults by Melin Levent Yuna This thesis aims to analyze the identity formation of educated Turkish Jewish young adults. It explores the strategies and concepts through which Jewish young adults in Turkey define their self identity in relation to their Jewishness and choices in life, and what makes this self-definition possible. This study is based on in-depth interviews with eight university graduate and above Turkish Jewish young adults in addition to the interviews conducted with the constructors of various discourses available within and outside of Turkish Jewish community.
Collections