Now showing items 1-2 of 2

    • A simulation based decision support system for workforce management in call centers 

      Başarir, Birgül (BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)
      Yüzlerce operatörün çalıştığı ve günde binlerce çağrının karşılandığı çağrı merkezlerinde iş gücü planlaması çok kritik bir konudur. Çağrı geliş hızlarının gün içinde büyük değişiklik gösterdiği çağrı merkezlerinde, müşteri ...
    • The impact of speech recognition systems on business effectiveness 

      Aytekin, Nedim Cem (BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)
      Bu çalışmanın temel amacı konuşma tanıma sistemlerinin özellikle Türkiye'deki çağrı merkezlerinin üzerindeki etkilerini araştırmaktır. Bunun yapılabilmesi için, mağazacılık ve havacılık sektörlerinde faaliyet gösteren, ...