Browsing TEZLER by Subject "Call center"
Now showing items 1-2 of 2
-
A simulation based decision support system for workforce management in call centers
(BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Yüzlerce operatörün çalıştığı ve günde binlerce çağrının karşılandığı çağrı merkezlerinde iş gücü planlaması çok kritik bir konudur. Çağrı geliş hızlarının gün içinde büyük değişiklik gösterdiği çağrı merkezlerinde, müşteri ... -
The impact of speech recognition systems on business effectiveness
(BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Bu çalışmanın temel amacı konuşma tanıma sistemlerinin özellikle Türkiye'deki çağrı merkezlerinin üzerindeki etkilerini araştırmaktır. Bunun yapılabilmesi için, mağazacılık ve havacılık sektörlerinde faaliyet gösteren, ...