Now showing items 1-2 of 2

    • Tüketici imajı ve marka imajı uyumunun marka sadakati üzerine etkisi 

      Demir, Mehmet Özer (AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)
      İşletmelerin, tüketicinin cebindeki para için verdikleri mücadele rekabet koşullarını arttırmış ve işletmeler açısından tüketiciler son derece değerli hale gelmiştir. Özellikle iletişim ve ulaşım teknolojilerindeki gelişmeler ...
    • Türk şarapçılık sektörünün rekabet analizi: Tekel üzerine bir araştırma 

      Demir, Mehmet Özer (AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019-03-21)
      ÖZET Bu çalışmanın amacı, Türk şarapçılık sektöründe rekabeti etkileyen etmenlerin incelenmesi yoluyla sektörün rekabet üstünlüğüne sahip olduğu alanları belirlemektir. Sektörün mevcut durumunun saptanması yoluyla sektörün ...