Perakende giyim mağazalarının çoklu kanal kullanımında çevrimdışı mağazaya duyulan güvenin, çevrimiçi mağazadan alışveriş yapmaya duyulan güvene ve satınalma niyetine etkisi
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Bu çalışmanın amacı, çevrimdışı mağazaya ve çevrimiçi mağazaya duyulan güvenin,çevrimdışı ve çevrimiçi mağazaya yönelik satın alma niyetleri üzerindeki etkileriniincelemektir. Çalışma, çok kanallı bir perakendeciye duyulan çevrimdışı ve çevrimiçigüvenin, tüketicilerin çevrimdışı ve çevrimiçi giyim alışverişlerine önemli bir etkisi olduğunuortaya koymaktadır. The aim of this study is to examine the effects of trust in offline and online storeson purchasing intentions for offline and online stores. The study reveals that offline andonline trust in a multi-channel retailer has a significant impact on consumers' offline andonline shopping intention.
Collections