Show simple item record

dc.contributor.advisorKıvrak, İpek
dc.contributor.authorTokcan, Aylin
dc.date.accessioned2020-12-10T14:12:06Z
dc.date.available2020-12-10T14:12:06Z
dc.date.submitted1998
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/305189
dc.description.abstractBu araştırmanın `özü` A.BURKARD'ın Piyano Çalmak İçin Yeni Öğretiler adlı metodunun incelenmesiyle oluşmuştur. Piyano başlangıç eğitiminde kullanılan kaynak kitapların taranması görüşme ve deneysel çalışmalarla ortaya çıkarılmıştır. Çıkan sonuç, A.BURKARD'ın P.Ç.İ.Y.Ö. adlı metodunun en çok kullanılan metot olduğunu göstermiştir. Bu nedenle adı geçen metodun Hedef, Hedef davranışlar ve içerik açısından kapsadığı konular ve bu konulara ilişkin piyano çalma teknikleri saptanmıştır. Araştırma için gerekli olan veriler metodun tümünde yer alan piyano çalmada gerekli teknik çalışmalarla ve orta Do yöntemiyle üretilmiş etütlerin `metot çözümleme` yöntemiyle incelenmesi sonucu elde edilmiştir. Bu araştırmanın Piyano eğitimine başlangıç programlarının; `çağdaş öğretim programları öğeleri` doğrultusunda geliştirilmesi, hazırlanması ve uygulanmasında önem taşıması ve benzeri çalışmalara örnek oluşturması düşünülmektedir.
dc.description.abstractThe main idea of this thesis composed of the research of `The New Principles for Playing the Piano` written by A.BURKARD. Searching of the resource books that is used at the beginning of piano education is created with interviews and experimental studies. As a result, the method called `The New Principles for Playing the Piano` is the most used one, because of that the topics of the method previously mentioned is investigated from the point of view of its objective, objective behavior and contents. In this way, there have been observed several piano playing technics. The datas for research is constituted with technical studies for playing the piano as mentioned in the whole method and with the studies produced by `Intermadiate Do Method` by the help of `The Method Analysis` method. This research is thought to be an example on elemantary piano education with respect to its preparation, improvement and implementation considering to `Contemporary Education Program Values`.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/embargoedAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectEğitim ve Öğretimtr_TR
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.subjectMüziktr_TR
dc.subjectMusicen_US
dc.titlePiyano eğitiminde kullanılan başlangıç metodlarından `J.A.Burkard`ın (Band-I) hedef-hedef davranış ve içerik yönünden incelenmesi
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentMüzik Eğitimi Anabilim Dalı
dc.subject.ytmMusical instruments
dc.subject.ytmPiano
dc.subject.ytmMusic education
dc.subject.ytmInstrumental education
dc.subject.ytmTarget behaviours
dc.identifier.yokid76336
dc.publisher.instituteFen Bilimleri Enstitüsü
dc.publisher.universityGAZİ ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid76336
dc.description.pages61
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/embargoedAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/embargoedAccess