Search
Now showing items 1-3 of 3
Kaynaştırma sınıfı öğretmenlerine fen ve teknoloji derslerinde sunulan davranışsal danışmanlığın öğretmenlerin öğretim davranışları üzerindeki etkisi
(2020-11-18)
Bu araştırma iki farklı genel amaç doğrultusunda gerçekleştirilmiştir. Araştırmanın birinci genel amacı, görme yetersizliği olan öğrencilerin devam ettiği kaynaştırma sınıfı öğretmenlerinin fen ve teknoloji derslerindeki ...
Ders kitaplarında yer alan ve yeniden yapılandırılmış metinlerin az gören kör ve görme yetersizliğinden etkilenmemiş öğrencilierin okuduğunu anlama düzeyleri üzerindeki farklılaşan etkililiği
(2018-08-06)
Bu araştırmanın genel amacı, Kör, az gören ve gören öğrencilerin okuduğunu anlama performanslarının ders kitaplarındaki metinlere, yeniden yapılandırılmış metinlere göre farklılaşıp farklılaşmadığını, ders kitaplarındaki ...
ARCS motivasyon modeline göre harmanlanmış öğretimin, ilköğretim 6.sınıf bilişim teknolojileri dersinde öğrenci başarısına etkisi
(2018-08-06)
Bu araştırmanın amacı, ARCS Motivasyon Modeline göre harmanlanmış, ilköğretim 6.sınıf Bilişim Teknolojileri dersini alan öğrenciler ile ARCS motivasyon modeli kullanılmadan harmanlanmış, geleneksel ilköğretim 6.sınıf Bilişim ...