Search
Now showing items 1-6 of 6
Artırılmış gerçeklik temelli okuma çalışmalarının bazı okuma değişkenleri ve derse katılım üzerindeki etkisi
(2019)
Bu araştırmanın temel amacı; artırılmış gerçeklik temelli okuma çalışmalarının ilkokul 4. sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlama, okuma motivasyonu, okumaya yönelik tutumu ve derse katılımı üzerindeki etkisini incelemek ve ...
Öğretmenlerin mesleki profesyonelliği ile algılanan örgütsel destek ve inisiyatif alma arasındaki ilişki
(2019)
Bu araştırmanın amacı, öğretmenlerin mesleki profesyonelliği ile algılanan örgütsel destek ve inisiyatif alma arasındaki ilişkinin incelenmesidir. Araştırmanın evrenini, Çankırı İli'nde bulunan resmi ilkokul ve ...
Artırılmış gerçeklik temelli okuma çalışmalarının bazı okuma değişkenleri ve derse katılım üzerindeki etkisi
(2019)
Bu araştırmanın temel amacı; artırılmış gerçeklik temelli okuma çalışmalarının ilkokul 4. sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlama, okuma motivasyonu, okumaya yönelik tutumu ve derse katılımı üzerindeki etkisini incelemek ve ...
Öğretmenlerin mesleki profesyonelliği ile algılanan örgütsel destek ve inisiyatif alma arasındaki ilişki
(2019)
Bu araştırmanın amacı, öğretmenlerin mesleki profesyonelliği ile algılanan örgütsel destek ve inisiyatif alma arasındaki ilişkinin incelenmesidir. Araştırmanın evrenini, Çankırı İli'nde bulunan resmi ilkokul ve ...
Okul yöneticileri ve öğretmenlerin yaşadıkları etik ikilemler: nedenler ve baş etme stratejileri
(2018)
Bu araştırmanın amacı resmî ortaokullarda görev yapan okul yöneticileri ve öğretmenler tarafından yaşanan etik ikilemler ve nedenleri ile okul yöneticileri ve öğretmenlerin bu etik ikilemlerle baş etme stratejilerini ...
Okul yöneticileri ve öğretmenlerin yaşadıkları etik ikilemler: nedenler ve baş etme stratejileri
(2018)
Bu araştırmanın amacı resmî ortaokullarda görev yapan okul yöneticileri ve öğretmenler tarafından yaşanan etik ikilemler ve nedenleri ile okul yöneticileri ve öğretmenlerin bu etik ikilemlerle baş etme stratejilerini ...