Toplam kalite yönetiminin Türk Telekomünikasyon Anonim Şirketi`nde uygulanabilirliği
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
ÖZET Telekomünikasyon, yaşadığımız Bilgi Çağının en önemli aracıdır. Devletlerin bu alanda yaptıkları büyük yatırımlar Bilgi Çağının yarattığı acil ve önemli ihtiyaçların gereğidir. Hızla gelişen bilgi ve Telekomünikasyon teknolojileri kullanıldığı işletmelerde iç süreçleri verimliliği artırıcı şekilde etkilerken dış çevreyle olan ilişkileri de farklı mekanizmalar sunarak değiştirmektedir. Bu gelişmelerin işletmelerde iç ve dış süreçler arasındaki sınırı kaldırarak süreçleri birleştirdiği söylenebilir. Ülkemizin Bilgi çağına entegrasyonu için gerekli olan Ulusal Enformasyon ve Telekomünikasyon Ağı altyapısının tesisi, yeni teknolojilerle birlikte Telekomünikasyon sektöründe modern yönetim teknikleri uygulamalarını da önemli kılmaktadır. Bu amaçla, ` Toplam Kalite Yönetiminin Türk Telekomünikasyon A.Ş.'de Uygulanabilirliği ` başlıklı tez çalışmam Toplam Kalite Yönetimi anlayışı temelinde üç bölümde incelenmeye çalışıldı. Ill ABSTRACT Telecommunication is the most important tool of the knowledge area. The enarmous investments of the goverments on this area is a necessity of the important and urgent needs that knowledge era has crated. Rapidly developing knowledge and Telecomuniation tecnologies not only affect the inner progression in an increasing productivity but also affect relations exterior envoirment by presenting different mecanizm in which buisness enterprises they are used. It can be said that these developments combine the progressions by abolishing the borders between the interior and exterior progressions. The national information and Telecomunication network substructure which is necessery for our country for the integration to knowledge era renders important the applications of modern management technics in communication sector with the new tecnologies. With this purpose in my research work titled ` Total Quality Management's Aplicationable at Turkish Telecominication CO. `İs tried to studied in 3 parts of in the basis total Qality Management understanding.
Collections