İlköğretim 4-8 sınıflarda noktalama işaretlerinin kullanımında bilgi-beceri oranlarının tespiti
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
YÜKSEK LİSANS TEZ ÖZETÎ İLKÖĞRETİM 4-8. SINIFLARDA NOKTALAMA İŞARETLERDİN KULLANIMINDA BİLGİ-BECERİ QRANLARININ TESPİTİ MUHARREM METE Orta Öğretim Sosyal Alanlar Eğitimi Anabilim Dalı Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmenliği Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü Mayıs 2001 Danışman Prof.Dr. Gürer Gülsevin Bu çalışma ilköğretim okulları 4-8. Sınıflarda noktalama işaretlerinin kullanımında bilgi- beceri oranlarını tespit etmek için yapıldı. Çalışmada 5 okul seçilip 8 noktalama işareti incelenmiştir. Çalışma toplam 250 öğrenci üzerinde yapılmıştır. İşaretlerin bilgi-beceri oranlarını ölçmek için belirlenen öğrencilere geliştirilen bilgi-beceri ölçme kriterleri uygulandı. Yapılan çalışma sonunda elde edilen veriler değerlendirilmiş bu sınıflardaki öğrencilerin noktalama işaretlerinin kullanımındaki bilgi- beceri oranları çıkarılmış ve sonuçlar tablolara işlenmiştir. Sonuçta ise işaretlerin kullanımı ile ilgili değerlendirmeler yapılmıştır. Ill ABSTRACT This project made for confirming the scale of knowledge - ability at the 4th - 8th classes of primary secondary school. İn this work schools have been selected. 8 signals of pointation have been researched. The project has been done over 250 students. The laws of knowledge - ability practised for me suring tjie scales of signal knowledge - abilty. The data whose are goined by this project estimated and the knowledge- abilty at the pointation signals profited and the results manipwlated to the tables Atthe end the estimations about the signals done.
Collections