Show simple item record

dc.contributor.advisorÖz-Alp, Şan
dc.contributor.authorİlter, Berfu
dc.date.accessioned2020-12-02T09:52:06Z
dc.date.available2020-12-02T09:52:06Z
dc.date.submitted2001
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/27725
dc.description.abstractHalkla ilişkiler çalışmalarının özellikle 1980'li yıllardan itibaren geçirdiği evrim süreci sonucunda kapsamının genişlediği görülmektedir. Bu durum işletmelerde fonksiyonlararası görev dağılımının yeniden gözden geçirilmesini gerektirmektedir. Bu çalışmada birbiriyle yakın etkileşim halinde bulunan pazarlama fonksiyonu ve halkla ilişkiler fonksiyonunun görev ve kapsamının netleştirilmesi çalışmalarına katkıda bulunmak amaçlanmaktadır. Bu tez çalışması üç bölümden oluşmaktadır, ilk bölümde pazarlama kavramı ve kapsamı, ikinci bölümde halkla ilişkilerin tanımı ve kapsamı özet olarak sunulmuştur. Çalışmanın son bölümünde halkla ilişkilerin gerek uygulamadaki gerekse teorideki mevcut durumu ele alınarak, günümüz koşullarında bulunması gereken konumu hakkında önerilerde bulunulmuştur.
dc.description.abstractThe scope of public relations studies has widened because of the evaluation process that they have undergone during 1980. This situation requires the review of interfunctional task distribution in managements. In this study it is aimed to contributing to the efforts for crystalizing task and scope of marketing and public relations functions that effect each other closely. This thesis consists of three main chapters. In the first chapter, marketing term and its scope and in the second chapter the term of public relation and its scope have been examined in brief. In the last chapter, the existing situation of public relations in both theory and application has been studied and some proposals have been made about its location at which it must take place in todays conditions.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/embargoedAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titlePazarlama fonksiyonunda halkla ilişkilerin yapılandırılması
dc.title.alternativeStructuring of public relations in marketing function
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentDiğer
dc.subject.ytmPublic relations
dc.subject.ytmMarketing
dc.identifier.yokid103250
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityAFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid101784


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/embargoedAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/embargoedAccess