Show simple item record

dc.contributor.advisorÖzkara, Belkıs
dc.contributor.authorYurter, Nusret
dc.date.accessioned2020-12-02T09:51:40Z
dc.date.available2020-12-02T09:51:40Z
dc.date.submitted2003
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/27651
dc.description.abstractDOKTORA TEZ ÖZETİ TÜRKİYE GIDA PERAKENDECİLİĞİNDE REKABET STRATEJİLERİ Nusret YURTER İşletme Anabilim Dalı Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eylül 2003 Danışman: Doç. Dr. Bellas ÖZKARA Çalışmada, Türkiye'de gıda perakendeciliği sektöründeki fırsat ve tehditler ışığında sektördeki firmalarımızın küresel rekabette hayatta kalabilmeleri için gerekli olan rekabet stratejileri ortaya konmuştur. Özellikle sektördeki bir gıda perakendecisinde yapılan çalışmalarda müşteri ilişkileri yönetiminin önemini somut bir şekilde destekleyen sonuçlar elde edilmiştir.
dc.description.abstractABSTRACT COMPETITIVE STRATEGIES IN TURKEY'S FOOD RETAILING SECTOR Nusret YURTER Department of Business Administration Afyon Kocatepe University, The Institute of Social Sciences September 2003 Advisor: Doç. Dr. Belkıs ÖZKARA This dissertation aims to put forth the opportunities and threats in Turkey's food retailing sector and to delineate a profile of competitive strategies which are necessary for companies to keep living in global competance of this sector. Particularly, in the studies performed at facilities of a big foood retailer, valuable results are achieved, which support the importance of customer relationship management heavily. rven_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/embargoedAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleTürkiye gıda perakendiciliğinde rekabet stratejileri
dc.title.alternativeCompetitive strategies in Turkey`s food retailing
dc.typedoctoralThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİşletme Anabilim Dalı
dc.subject.ytmFoods
dc.subject.ytmCustomer relationship
dc.subject.ytmRetailing
dc.subject.ytmCompetition strategies
dc.subject.ytmCompetition
dc.subject.ytmFood sector
dc.subject.ytmCustomer relationships management
dc.identifier.yokid129786
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityAFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid125725


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/embargoedAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/embargoedAccess