Ürünlerde son kullanma tarihinin tüketicilerce algılanmasına yönelik bir araştırma
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
iiiTEZ ÖZETÜRÜNLERDE SON KULLANMA TAR H N N TÜKET C LERCEALGILANMASINA YÖNEL K B R ARAŞTIRMASemih AÇIKGÖZOĞLUşletme Anabilim DalıAfyonkarahisar Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü2006Danışman: Doç.Dr. Ömer TORLAKBu çalışma ürünlerde son kullanma tarihinin tüketicilerce algılanmasına yönelikbir araştırmadır. Anket yoluyla elde edilen bilgilerin istatiksel anlamda ilişkileriincelenmiştir. Sonuç olarak tüketicilerin son kullanma tarihine dikkat ettikleri vetüketicilik bilincinin ülkemizde de oluşmaya başladığı anlaşılmıştır. ivABSTRACTA RESEARCH ON CONSUMERS? PRODUCT EXPIRATION DATE PERCEPTIONSemih AÇIKGÖZOĞLUDepartment of ManagementAfyonkarahisar Kocatepe University, The Institute of Social Sciences2006Advisor: Associate Professor Dr. Ömer TORLAKThis study is about research on consumers? product expiration date perception.Datas which were gathering by survey, were analyzed in statistical manner.Consequently, consumers were careful on expiration date and the aware ofconsumerism were become being in our country.
Collections