Tarımsal pazarlama sorunları ve Sultandağı kirazı üzerine bir araştırma
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Bu çal ma Türkiye'de tar msal pazarlaman n sorunlar n tespit etmek amac ylahaz rlanm t r. Uygulama bölümünde Afyonkarahisar'a ba l Sultanda ilçesinde kirazpazarlamas üzerine bir ara t rma yap lm t r. Ara t rma için gerekli olan veriler anketve mülakat yöntemleriyle toplanm t r. Daha sonra anket yöntemiyle toplanan bilgilerinistatistiksel anlamda ili kileri incelenmi tir. Anket sonuçlar n n yorumlanmas s ras ndayar yap land r lm görü meler sonucunda elde edilen bilgilerden de faydalan lm t r.Sonuç olarak Sultanda 'nda kiraz pazarlamas nda önemli sorunlar tespit edilmi ve busorunlar n çözümünde ilçedeki kurumlar n ve yeti tiricilerin yetersiz kald klar ortayaç km t r. This study is prepeared to determine the problems of agricultural marketing inTurkey. In practice section a research is made on sour cherry marketing of Sultandawhich is a district of Afyonkarahisar province. Datas which were necessary forresearch gathering by survey and interview and datas of survey were analyzed instatistical manner. Datas which were gathering by interview were used during theinterpretion of the survey results. Consequently many big marketing problems aredetermined in sour cherry marketing in Sultanda however institutions and growers inSultanda are unefficient to solve these problems
Collections