Uşak ili Sivaslı ilçesi 6 ve 7. sınıf öğrencilerinin noktalama işaretlerini kullanmada bilgi-beceri düzeylerinin tespiti
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Bu çalışma Uşak İli Sivaslı İlçesi 6 ve 7. Sınıf öğrencilerinin noktalama işaretlerini kullanmada bilgi- beceri düzeylerini tespit etmek için yapıldı. Çalışmada beş okul seçilip dokuz noktalama işareti incelendi. Çalışma toplam 200 öğrenci üzerinde yapıldı.Noktalama işaretlerini kullanmadaki bilgi- beceri oranlarını ölçmek için, belirlenen öğrencilere bilgi-beceri ölçme kriterleri uygulandı. Yapılan çalışma sonunda elde edilen veriler değerlendirilmiş, bu sınıflardaki öğrencilerin noktalama işaretlerinin kullanımındaki bilgi-beceri düzeyleri ortaya çıkarılmış ve sonuçlar tablolara işlenmiştir.Sonuçta işaretlerin kullanımıyla ilgili değerlendirmeler yapılmıştır. This study has been carried on to determine the knowledge and skills of the 6th and 7th grade students in using the punctuation marks. For the study nine schools have been selected and 9 of the punctuation marks have been studied. The study has been applied to 200 students.In order to measure the students? knowledge and skills in using the punctuation marks, measurement criteria have been applied to the students who were selected before. At the end of the study, the data obtained have been evaluated, the knowledge and the skills of the students have been established and the results have been written on the tables.In the conclusion, evaluations on the use of the marks have been given.
Collections