Show simple item record

dc.contributor.advisorÖzkartal, Mehmet
dc.contributor.authorArioğlu, Hasan
dc.date.accessioned2020-12-10T11:52:47Z
dc.date.available2020-12-10T11:52:47Z
dc.date.submitted2019
dc.date.issued2019-12-30
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/268643
dc.description.abstractBir kurumun kendini temsil etme şekillerinin tamamı o kurumun kimliğinimeydana getirmektedir. Kurumun kendini temsil ederken ne şekilde algılanacağınıyönlendiren görsel çalışmaların tamamıysa kurumsal kimlik sürecinioluşturmaktadır.Kurumsal kimliğe sahip kurumların kendilerini tanıtmada ve hedef kitleninbelleklerinde yer etmede, görsel kurumsal kimlik oluşturmanın ilk adımısayılabilecek olan amblem ve logoların önemi gözardı edilemez. Hazırlananlogoların yalın ve özgünlüğü sayesinde kurumlar kendilerini bulunmadıkları yerlerdede rahatlıkla temsil edebilmektedirler.Bu çalışmanın amacı ise görsel kurumsal kimlik hazırlama sürecinde, grafiktasarımının kurumsal kimliğe olan yansımasına ve kurumsal firmalar için grafiktasarımının büyük rolü olduğunun vurgulanmasına yöneliktir.
dc.description.abstractAll forms of self-representation of an institution constitute the identity of thatinstitution. All of the activities that guide how the organization is perceived torepresent itself is the corporate identity process.The aim of this study is to explain the reflection of graphic design oncorporate identity and the role of graphic design for corporate firms.Logos, which have a great role in introducing themselves to companies withcorporate identity and engraving people's minds. Logos, which are graphic designproducts, have great importance in remembering companies. With the simplicity andoriginality of the prepared logos, it is aimed to remind the company to every personwho identifies with the companies and sees the logo.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectGüzel Sanatlartr_TR
dc.subjectFine Artsen_US
dc.titleGrafik tasarımın kurumsal kimliğe yansıması: Karadeniz Teknik Üniversitesi örneği
dc.title.alternativeProject identity reflection of graphic design: Karadeniz Technical University example
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2019-12-30
dc.contributor.departmentGrafik Tasarımı Anasanat Dalı
dc.identifier.yokid10305181
dc.publisher.instituteGüzel Sanatlar Enstitüsü
dc.publisher.universitySÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid596481
dc.description.pages92
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess