Browsing TEZLER by Subject "Brand"
Now showing items 1-3 of 3
-
Marka farkındalığı oluşturmada pazarlama aracı olarak sosyal medyanın kulanımı: Zen Pırlanta örneği
(MANİSA CELÂL BAYAR ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020-01-09)Teknolojinin getirmiş olduğu değişim ve olanaklar yıllardır devam etmiş olanalışkanlıklarımız üzerinde birtakım değişiklikler yaratmıştır. Sadece birey olarakdeğil, kurum olarak da bu değişime ayak uydurma zorunluluğu, ... -
Marka yaratma ve uluslararasılaşma süreçlerinde Turquality odaklı bir araştırma: Afgan halı sektörü örneği
(MANİSA CELÂL BAYAR ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)Günümüzde küreselleşme ile birlikte yaşanan değişim rüzgarları, tüm sektörlerietkilemekte ve rekabet boyutunda zorlu mücadeleleri beraberinde getirmektedir.İşletmelerin uluslararası arenada farklı ve özgün uygulamalar ile ... -
Pazarlama iletişiminde yeni yaklaşımlar kapsamında sosyal medya uygulamaları: Lüks markalara yönelik bir araştırma
(MANİSA CELÂL BAYAR ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2021)Lüks markalar, Twitter ve Facebook gibi sosyal medya platformları aracılığıyla tüketicileriyle iletişime geçebildikleri gibi aynı zamanda şu anda tüketicisi olmayan ama ileride muhtemel tüketici potansiyeli konumundaki ...