8.Sınıf Öğrencilerine Biyoteknoloji Konusunun Öğretiminde Argümana Dayalı Etkinliklerin Etkisi
dc.contributor.advisor | Artun, Hüseyin | |
dc.contributor.author | Çiçek Altun, Sibel | |
dc.date.accessioned | 2020-12-10T11:35:29Z | |
dc.date.available | 2020-12-10T11:35:29Z | |
dc.date.submitted | 2019 | |
dc.date.issued | 2019-04-08 | |
dc.identifier.uri | https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/262565 | |
dc.description.abstract | Daha sonra doldurulacaktır. | |
dc.description.abstract | Daha sonra doldurulacaktır | en_US |
dc.language | Turkish | |
dc.language.iso | tr | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.rights | Attribution 4.0 United States | tr_TR |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.subject | Eğitim ve Öğretim | tr_TR |
dc.subject | Education and Training | en_US |
dc.title | 8.Sınıf Öğrencilerine Biyoteknoloji Konusunun Öğretiminde Argümana Dayalı Etkinliklerin Etkisi | |
dc.title.alternative | The Effect of Argument Based Activities on Teaching Biotechnology to 8th Grade Students | |
dc.type | masterThesis | |
dc.date.updated | 2019-04-08 | |
dc.contributor.department | Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Anabilim Dalı | |
dc.identifier.yokid | 10243523 | |
dc.publisher.institute | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | |
dc.publisher.university | VAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ | |
dc.description.pages | 0 | |
dc.publisher.discipline | Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı |