Show simple item record

dc.contributor.advisorArtun, Hüseyin
dc.contributor.authorÇiçek Altun, Sibel
dc.date.accessioned2020-12-10T11:35:29Z
dc.date.available2020-12-10T11:35:29Z
dc.date.submitted2019
dc.date.issued2019-04-08
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/262565
dc.description.abstractDaha sonra doldurulacaktır.
dc.description.abstractDaha sonra doldurulacaktıren_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectEğitim ve Öğretimtr_TR
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.title8.Sınıf Öğrencilerine Biyoteknoloji Konusunun Öğretiminde Argümana Dayalı Etkinliklerin Etkisi
dc.title.alternativeThe Effect of Argument Based Activities on Teaching Biotechnology to 8th Grade Students
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2019-04-08
dc.contributor.departmentMatematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Anabilim Dalı
dc.identifier.yokid10243523
dc.publisher.instituteEğitim Bilimleri Enstitüsü
dc.publisher.universityVAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ
dc.description.pages0
dc.publisher.disciplineFen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess