Eğitimde 2023 vizyon belgesi`nin uygulanabilirliği hakkında yönetici ve öğretmen görüşleri
dc.contributor.advisor | Memduhoğlu, Hasan Basri | |
dc.contributor.author | Ceylani, Muhlis | |
dc.date.accessioned | 2020-12-10T11:33:56Z | |
dc.date.available | 2020-12-10T11:33:56Z | |
dc.date.submitted | 2020 | |
dc.date.issued | 2020-07-13 | |
dc.identifier.uri | https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/261927 | |
dc.description.abstract | Eğitim sisteminin sorunlarını planlama yöntemi ile çözme eğilimi önemlidir. Planlı dönemde politika ve kararların yaşama geçirilmesi ve hedeflerine ulaşılması, eğitim sorunlarının çözülmesinde önemli nedenler arasındadır. Milli Eğitim Bakanlığı da bu kapsamda beş yıllık planlama çerçevesinde Eğitimde 2023 Vizyon belgesi başlığında çalışmasını tamamlamış ve paydaşlarına açıklamıştır. İyi niyet ve irade beyanı olan, gidilmesi gereken ana yolların belirlenmesi ve eğitimin ana sorunlarını yazılı bir metin olan belgenin sürdürülebilirliği bakımından önemlidir. Belgenin, taşra teşkilatları örgütlerinde yansımaları ve tespiti de sürdürülebilirlik açısından önem arz etmektedir. Bu amaçla illerde ve ilçelerde vizyon belgesine ilişkin paneller ve çalıştaylar düzenlenmeye başlanmıştır. Bu çalışmada da Van ili Tuşba İlçesinde İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü bünyesinde Eğitimde 2023 vizyon belgesinin kapsamlı değerlendirilmesi amaçlanmıştır. | |
dc.description.abstract | It is important that the education system tends to solve the problems with the planning method. The implementation of policies and decisions in the planned period and the achievement of the objectives are among the important reasons for solving the educational problems. Within this scope, the Ministry of National Education has completed its work under the title of 2023 Vision in Education within the framework of five-year planning and disclosed it to its stakeholders. It is important for the sustainability of the document, which is a written text, which and is a declaration of good will and, identifying the main paths to be taken and the main problems of education. The reflections and determination of the document in provincial organiz' organizations are also important for sustainability. For this purpose, panels and workshops regarding the vision document have started to be organized in provinces and districts. In this study, it is aimed to evaluate the 2023 vision document in education under the National Education Directorate in Tusba of Van. | en_US |
dc.language | Turkish | |
dc.language.iso | tr | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.rights | Attribution 4.0 United States | tr_TR |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.subject | Eğitim ve Öğretim | tr_TR |
dc.subject | Education and Training | en_US |
dc.title | Eğitimde 2023 vizyon belgesi`nin uygulanabilirliği hakkında yönetici ve öğretmen görüşleri | |
dc.title.alternative | Pi̇ni̇ons of administrators and in terms of applicability of 2023 vision document i̇n education | |
dc.type | masterThesis | |
dc.date.updated | 2020-07-13 | |
dc.contributor.department | Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı | |
dc.identifier.yokid | 10332920 | |
dc.publisher.institute | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | |
dc.publisher.university | VAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ | |
dc.identifier.thesisid | 626990 | |
dc.description.pages | 110 | |
dc.publisher.discipline | Eğitim Yönetimi Bilim Dalı |