Show simple item record

dc.contributor.advisorKardaş, Ferhat
dc.contributor.authorTaşdemir, Oğuzhan
dc.date.accessioned2020-12-10T11:33:52Z
dc.date.available2020-12-10T11:33:52Z
dc.date.submitted2020
dc.date.issued2020-06-21
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/261893
dc.description.abstractDaha sonra doldurulacaktır.
dc.description.abstractDaha sonra doldurulacaktır.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectEğitim ve Öğretimtr_TR
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.subjectPsikolojitr_TR
dc.subjectPsychologyen_US
dc.titleÖĞRETMENLERDE MESLEKİ TÜKENMİŞLİK VE İŞ DOYUMUNUN PROSOSYAL DAVRANIŞLAR İLE İLİŞKİSİNİN İNCELENMESİ
dc.title.alternativeEXAMINATION OF THE RELATIONSHIP OF PROFESSIONAL BURNOUT AND JOB SATISFACTION WITH PROSOCIAL BEHAVIOR IN TEACHERS
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2020-06-21
dc.contributor.departmentEğitim Bilimleri Anabilim Dalı
dc.identifier.yokid10338890
dc.publisher.instituteEğitim Bilimleri Enstitüsü
dc.publisher.universityVAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ
dc.description.pages0
dc.publisher.disciplineRehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess