Show simple item record

dc.contributor.advisorGlover, Phılıp George Anthony
dc.contributor.authorÜnlücan Tosun, Fatoş
dc.date.accessioned2020-12-10T11:33:02Z
dc.date.available2020-12-10T11:33:02Z
dc.date.submitted2019
dc.date.issued2019-11-26
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/261717
dc.description.abstractAvrupa Dilleri Ortak Çerçeve Programı'nın ana kullanıcıları olan İngilizce öğretmenlerinin program hakkında algıları nitel veri analiz yöntemi kullanılarak araştırıldı. ADOÇEP'te kullanılan dil hakkında İngilizce öğretmenlerinin bakış açılarının dil eğitim ve öğretim sürecinde yansımalarına ilişkin sonuçlar elde edildi.
dc.description.abstractPerceptions of EFL teachers, as key implementers of the Framework, of the CEFR were studied. Qualitative Research was used as the research methodology. The study has implications about how perceptions of EFL teachers of the language used in the CEFR affect their viewpoints concerning language and learning.en_US
dc.languageEnglish
dc.language.isoen
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectBatı Dilleri ve Edebiyatıtr_TR
dc.subjectWestern Linguistics and Literatureen_US
dc.titleUser perceptions of the cefr: A study of a group of teachers
dc.title.alternativeAdoçep kullanıcı algıları: Bir grup öğretmen üzerine bir çalışma
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2019-11-26
dc.contributor.departmentBatı Dilleri ve Edebiyatları Anabilim Dalı
dc.identifier.yokid10273845
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universitySÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid582950
dc.description.pages129
dc.publisher.disciplineİngiliz Dili Eğitimi Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess