Erzincan Mengücek Gazi Eğitim ve Araştırma Hastanesi trafik etki analizi
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Erzincan sosyo-ekonomik, kültürel ve eğitim olarak gelişmekte olan bir şehirdir. Bu doğrultuda mevcut hastaneler ihtiyaçları karşılamada eksik kalmıştır. Bölgesel anlamda hastaların ihtiyaç ve beklentilerini karşılamak amacıyla Erzincan Mengücek Gazi Eğitim ve Araştırma Hastanesi hizmete açılmıştır. Hastanenin varlığıyla artan trafik yüküne karşı bazı önlemlerin alınması gerekmektedir. Bu tez çalışmasının amacı artan trafik yüküne kaşı ne gibi düzenlemelerin yapılması gerektiğinin belirlenmesidir.Trafik sinyallerinden dolayı meydana gelen gecikmeler kavşaklar arası koordinasyon oluşturularak en aza indirgenir. Böylece sürücülerin hem psikolojik ve hem de sistem üzerinde ekonomik anlamda faydalanması sağlanır. Tez çalışmasında kullanılan yöntemler trafik etki analizi ve koridor analizidir. Sistem üzerinde hizmet kalitesinin performansını yükseltmek için trafik etki analizi; çözüm alanı, yasak alanlar, arazi modeli vb. incelenerek koridor analizi yöntemleri kullanılmıştır. Performans ölçümü için Milli Egemenlik Caddesi üzerindeki kavşaklar seçilmiştir. Erzincan is a socio-economic, cultural and educational city. In this respect, the existing hospitals were incomplete in meeting the needs. Erzincan Mengücek Gazi Training and Research Hospital was opened to meet the needs and expectations of the patients in the regional sense. With the presence of the hospital, some measures should be taken against the increased traffic load. The purpose of this thesis study is to determine what kind of regulations should be done for increasing traffic load.Delays caused by traffic signals are minimized by creating inter-coordination. Thus, it is ensured that drivers benefit economically on both psychological and system basis.The methods used in the thesis study are traffic impact analysis and corridor analysis. Traffic impact analysis to improve the performance of service quality on the system; solution area, forbidden areas, land model etc. corridor analysis methods were used. Intersections on Milli Egemenlik Street were selected for performance measurement.
Collections