Farklı müzik türlerinin Türkiye`de İngilizceyi ikinci yabancı dil olarak öğrenen öğrencilerin metin hatırlamaları üzerine etkisi ve istemsiz zihinsel tekrar
dc.contributor.advisor | Gürsoy, Esim | |
dc.contributor.author | Yaprak, Peyami Safa | |
dc.date.accessioned | 2020-12-10T10:40:27Z | |
dc.date.available | 2020-12-10T10:40:27Z | |
dc.date.submitted | 2019 | |
dc.date.issued | 2020-01-13 | |
dc.identifier.uri | https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/249499 | |
dc.description.abstract | Dil sınıflarında müzik yaygın kullanılan bir araçtır. Bu çalışma ise farklı müzik türlerinin dil öğreniminde farklı etkiler uyandırıp uyandırmayacağını sorgulamaktadır. Bu amaçla farklı müzik türlerinin öğrencilerin metin hatırlamaları ve istemsiz zihinsel tekrarları üzerine etkileri araştırılmıştır. | |
dc.description.abstract | Music is a widely used tool in language classes. This study questions whether different musical genres have different effects on language learning. For this purpose, effects of different music genres on students' text recall and involuntary mental rehearsals were investigated. | en_US |
dc.language | English | |
dc.language.iso | en | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.rights | Attribution 4.0 United States | tr_TR |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.subject | Eğitim ve Öğretim | tr_TR |
dc.subject | Education and Training | en_US |
dc.title | Farklı müzik türlerinin Türkiye`de İngilizceyi ikinci yabancı dil olarak öğrenen öğrencilerin metin hatırlamaları üzerine etkisi ve istemsiz zihinsel tekrar | |
dc.title.alternative | The effect of different musical genres on the text recall of Turkish Efl learners and involuntary mental rehearsal | |
dc.type | masterThesis | |
dc.date.updated | 2020-01-13 | |
dc.contributor.department | Yabancı Diller Eğitimi Anabilim Dalı | |
dc.subject.ytm | null | |
dc.identifier.yokid | 10293169 | |
dc.publisher.institute | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | |
dc.publisher.university | BURSA ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ | |
dc.identifier.thesisid | 601747 | |
dc.description.pages | 99 | |
dc.publisher.discipline | İngiliz Dili Eğitimi Bilim Dalı |