Show simple item record

dc.contributor.advisorMenteş, Süleyman Ahmet
dc.contributor.authorErenler, Hülya
dc.date.accessioned2020-12-10T10:21:55Z
dc.date.available2020-12-10T10:21:55Z
dc.date.submitted2019
dc.date.issued2019-04-09
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/245799
dc.description.abstractKalitenin anlaşılması, uygulanması, değerlendirilmesi hizmet işletmelerinde güç ve karmaşıktır. Çünkü hizmet elle tutulmayan bir üründür. Hizmet kalitesinin bu anlamda bir şekilde işletilmesi gerekir. Bu yüzden firmalarda Kalite yönetim sistemlerinin bünyelerinde kurulmasını gerekli görmüşlerdir. Sistemin uygulanması hem firma açısından hem de paydaşları açısından büyük önem arz etmektedir. Bu sayede firma hem karını arttıracak hem de Uluslararası platformlarda hizmet kalitesini arttıracaktır. Bu çalışmada bir hizmet işletmesinde, kalite yönetim sisteminin uygulanması anlatılmaktadır. Toplam Kalite Yönetimi'ne ait temel bilgiler sunulmuştur. Kalite Yönetim Sistemi'nin örnek bir liman işletmesine uygulanması ve iyileştirme önerileri sunulmuştur.
dc.description.abstractUnderstanding, applicationan devaluation of quality is a power and complex in service enterprises. Because the service is not handled. In thi sway, the application of quality management system is explained in a service enterprise. Basic Quality Management information is presented. Application of Quality Management System to a sample port operation and suggestions for improvement are presented.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleISO 9001/2015 kalite yönetim sisteminin liman işletmesinde uygulanması
dc.title.alternativeISO 9001/2015 quality management system applied in the port
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2019-04-09
dc.contributor.departmentİşletme Anabilim Dalı
dc.subject.ytmISO 9001
dc.subject.ytmQuality
dc.subject.ytmQuality management
dc.subject.ytmQuality management system
dc.subject.ytmBusinesses
dc.subject.ytmPort operation
dc.subject.ytmTotal quality management
dc.subject.ytmTotal quality
dc.subject.ytmService organizations
dc.identifier.yokid10229036
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityTEKİRDAĞ NAMIK KEMAL ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid535109
dc.description.pages57
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess