Search
Now showing items 1-6 of 6
Okul çağı çocuklarına verilen beslenme eğitimi programının beslenme alışkanlıkları, besin tüketim sıklıkları ve beslenme bilgisi üzerine etkisinin değerlendirilmesi
(2020-04-02)
Bu çalışma okul çağı çocuklarına verilen beslenme eğitiminin; beslenme alışkanlıklarını, besin tüketim sıklıkları ve beslenme bilgisi üzerine etkisini belirlemek amacıyla planlanıp yürütülmüştür. Araştırma evrenini Konya ...
Öz düzenleme beceri eğitimi programının altı yaş grubu çocukların öz düzenleme becerilerine, sosyal duygusal davranışlarına ve sosyal becerilerine etkisinin incelenmesi
(2020-05-22)
Bu araştırmada Öz Düzenleme Beceri Eğitimi Programı'nın altı yaş grubu çocuklarının öz düzenleme becerilerine, sosyal duygusal davranışlarına ve sosyal becerilerine etkisi incelenmiştir. Araştırma deneme modelinde ...
5-6 yaş çocukların annelerinin ebeveyn öz yeterlik algılarının incelenmesi
(2020-04-29)
Bu araştırmanın temel amacı, 5-6 yaş çocukların annelerinin ebeveyn öz yeterlik algılarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesidir. Genel tarama modeli kullanılan araştırmanın çalışma evrenini, 2018–2019 eğitim öğretim ...
Televizyon yayınlarında yer alan cinsel içeriklerin çocukların gelişimleri üzerindeki rolü (Konya Meram, Selçuklu, Karatay ilköğretim okulları üzerine bir araştırma)
(2020-06-05)
İçinde bulunduğumuz yüzyılda, çocuk gelişimi ve kitle iletişim araçları arasında sıkı sıkıya bir ilişki vardır. Bu araçların, çocuklar için en etkili olanı ise televizyondur. Çalışmanın temel amacı, televizyonun çocuklar ...
Satranç öğretiminin okul öncesi çocuklarda dikkat gelişimine etkisi
(2020-06-20)
Bu araştırmanın amacı, okul öncesi dönemde uygulanan satranç eğitiminin çocukların dikkat gelişimine etkisini incelemek ve satranç öğretiminin beş yaş gruplarında mı yoksa altı yaş gruplarında mı daha etkili olduğunu ortaya ...
Okul öncesi eğitim kurumlarına devam eden 5-6 yaş grubu çocukların okula hazır bulunuşluk becerilerinin çoklu zekâ alanları açısından incelenmesi
(2020-04-06)
Bu araştırma okul öncesi eğitim kurumlarına devam eden 5-6 yaş grubu çocukların okula hazır bulunuşluk becerilerinin çoklu zekâ alanlarına göre incelenmesi amacıyla yapılmıştır. Bu genel amaç çerçevesinde 5-6 yaş grubu ...