Search
Now showing items 1-10 of 10
Konya örneğinde coğrafi işaretli ürünlerin gastronomi turizmi açısından önemi
(2020-04-08)
Ülkemiz coğrafi konumunun etkileri ile farklı özelliklerde birçok ürünü ortaya çıkaran birpotansiyele sahiptir. Ülkemizde birçok ürün kökeninin ait olduğu bölge ve yörelerle anılmaktadır.Son yıllarda yaygınlaşan ve ülkemizde ...
Turizm işletmelerinde bilgi teknolojileri ve dijital dönüşüm: Konya örneği
(2020-04-28)
20'nci yüz yılın başlaması ile birlikte, dünyada pek çok alanda önemli gelişmeler yaşanmaya başlamıştır. Aynı yüz yılın ikinci yarısı itibarıyla yaşanan gelişmeler daha da belirginleşmiş, zamanla herkes bu gelişmelerden ...
Gastronomi turizmi açısından Mevlevi mutfağının Konya turizmine katkısı
(2020-05-20)
Ekonomik, sosyolojik ve kültürel gelişmeler ile birlikte turizm sektörü de gelişme göstermektedir. Turizm sektörünün gelişmesi ile birlikte alternatif turizm türleri içerisinde yer almakta olan gastronomi turizmi önem ...
Akıllı teknolojilerin yiyecek-içecek sektöründe uygulanması: Konya örneği
(2022)
Bu araştırmada Konya ilinde yiyecek-içecek sektöründe faaliyet gösteren işletmelerin akıllı turizm teknolojilerini oluşturan nesnelerin interneti, mobil iletişim, bulut bilişim ve yapay zekâ teknolojileri uygulamalarını ...
Konya`nın kültürel markalaşma süreci: Tur şirketleri üzerine bir araştırma
(2018-08-06)
Bu tez 2016 İslam Turizmi Başkenti Konya projesinin kentin kültürel bir destinasyon olarak markalaşması ve pazarlanmasına olan etkilerini kapsamaktadır. 2016 İslam Turizm Başkenti seçilmesiyle kısmen gerçekleştirilen ...
Sosyal medyanın tüketici algısına etkisi ve Konya Selçuk Üniversitesi öğrencileri üzerinde bir uygulama
(2020-05-11)
İletişim, insanlığın varoluşundan beri yüzyıllar boyunca bir ihtiyaç olarak ortaya çıkmış ve insanoğlu bu ihtiyacın üstesinden gelebilecek araçları, çözümleri bulmuştur. Dumanla iletişim kuran ilk insanlık, gelişen ...
Ziyaretçilerin konaklama işletmelerinden memnuniyetlerinin geleceğe yönelik davranışları üzerindeki etkisi: Konya örneği
(2020-05-22)
Bu araştırmanın amacı, ziyaretçilerin konaklama işletmelerinden memnuniyetlerinin geleceğe yönelik davranışları (Kalınan otele ve destinasyona tekrar gelme niyeti, Kalınan oteli ve destinasyonu tavsiye etme niyeti) üzerindeki ...
Turizm girişimciliği ekseninde Konya ili örneği
(2019-01-12)
İnsanların turizm hareketlerine katılım arzu ve sıklığı, son yıllarda giderek artış göstermektedir. Küresel anlamda bu hareketliliğin oransal büyüklüğünün bu denli hızlı artması ve gittikçe gelişmesini etkileyen faktörler ...