Search
Now showing items 1-6 of 6
İşletmelerde sosyal medya yönetiminin pazarlama performansına etkilerinin belirlenmesine yönelik bir araştırma
(2019-06-11)
Sosyal medya yaygınlaştıkça kullanım alanları gelişmektedir. Sosyal medya pazarlama uygulamaları bunlardan sadece bir tanesidir. Dijital pazarlama, özellikle sosyal medya pazarlaması, müşteriyi bilinçlendirmiş ve aktif ...
Kriz dönemlerinde pazarlama iletişimi uygulamalarının işletme performansına etkileri üzerine bir araştırma
(2018-08-06)
Yaşadığımız yüzyılda ekonomik, sosyal ve teknolojik alanda birçok gelişmenin meydana gelmesi, pazarların küreselleşmesine ve uluslararası rekabetin artmasına neden olmuştur. Sürekli değişen ve giderek belirsizleşen bu ...
Kaynak temelli teori bağlamında üretim ve pazarlama stratejilerinin işletme performansı üzerine etkisi: Türkiye`de faaliyet gösteren yabancı sermayeli şirketlerde bir uygulama
(2018-08-06)
Günümüzde hayatın hemen hemen her bölümünü etkisi altına alan küreselleşme eğilimi, ekonomik aktivitelerle olan etkileşiminin bir sonucu olarak rekabet cephesinde radikal değişimlere neden olmuş ve meydana gelen değişimler ...
İşletmelerde stratejik pazarlama planlaması ve otomotiv yan sanayi sektörüne yönelik bir araştırma
(2018-08-06)
Günümüzün sürekli değişen çevre koşullarında faaliyette bulunan işletmelerde, stratejik pazarlama yönetiminin ilk ve en önemli adımı olan stratejik pazarlama planlaması, pazarlama faaliyetlerinin etkinliğini artırabilmek ...