Search
Now showing items 1-5 of 5
İşletmelerde kriz ve yönetimi
(2018-08-06)
İŞLETMELERDE KRİZ VE YÖNETİMİ ÖZET İşletmelerde Kriz ve Yönetimi adını taşıyan bu çalışmanın temel amacı etkisi ve sayısı her geçen gün artan kriz olgusunun araştırma kapsamına alınan Kayseri Gıda Sektörde Pastırma ve Sucuk ...
Marka iletişiminin kriz dönemlerinde işletme performansına etkisi ve hazır giyim işletmeleri üzerine bir araştırma
(2018-08-06)
Kriz dönemleri belirsizlik ve risk içerdiği için işletmelerde panik ve karmaşaya neden olmakta, üst yönetimin sorumluluklarını artırmaktadır. Yöneticiler böyle dönemlerde çoğu zaman sağlıklı karar almakta zorlanmakta ve ...
Kriz dönemlerinde pazarlama iletişimi uygulamalarının işletme performansına etkileri üzerine bir araştırma
(2018-08-06)
Yaşadığımız yüzyılda ekonomik, sosyal ve teknolojik alanda birçok gelişmenin meydana gelmesi, pazarların küreselleşmesine ve uluslararası rekabetin artmasına neden olmuştur. Sürekli değişen ve giderek belirsizleşen bu ...
Örgütsel meşruiyet krizi ve meşruiyetin yeniden yapılandırılması: Çoklu vaka incelemesine dayalı bir araştırma
(2020-11-10)
Bu araştırmanın amacı, örgütsel meşruiyet krizi olarak tanımlanan durumlarda işletmelerin krizi nasıl algıladıklarını, hangi tepkileri verdiklerini ve kriz sonrasında meşruiyeti onarma veya yeniden kazanma amacıyla hangi ...