Search
Now showing items 1-10 of 21
Macera turizmi pazarlaması: Antalya yöresine gelen turistlerin macera turizmine yönelik eğilimleri üzerine bir araştırma
(2018-08-06)
Ürün çeşitliliğinin, başarının anahtarı olduğu bu çağda, hizmet sektörünün arz profilinde, büyük değişimler yaşanmaktadır. 90'lı yıllardan bu yana, seyahat ve turizm sektörünün sunduğu ürün ve hizmetlerin, farklılaşan ...
Otel işletmelerinde tükenmişlik sendromu: Konya ili örneği
(2018-08-06)
Bu araştırmanın amacı, Konya ili'nde faaliyette bulunan 4 ve 5 yıldızlı otellerin çalışanlarının tükenmişlik düzeylerini belirlemek ve otel çalışanlarının tükenmişlik alt boyutları puan ortalamalarının çeşitli demografik ...
Motivasyon temelli pazarlamanın otel işletmelerindeki etkisi üzerine bir araştırma
(2018-08-06)
Bu çalışmada otel işletmelerinde konaklayan turist motivatörlerinin demografik değişkenler ve tatil ile ilgili değişkenler açısından farklılık gösterip göstermediği ele alınmıştır. Bu kapsamda geliştirilen hipotezler, Konya ...
Yeni maliyet yaklaşımlarının konaklama işletmeleri açısından uygulanması ve bir uygulama
(2018-08-06)
Bu çalışmanın temel amacı, yeni maliyet yaklaşımlarının konaklamaişletmelerinde uygulanabilirliğini incelemek ve konaklama işletmelerine sağladığıyararları ortaya koymaktır. şletmeler, maliyetleri kontrol altında ...
Destinasyon pazarlamasında markalaşma ve markalaşma yolunda Şanlıurfa kent imajı
(2018-08-06)
Destinasyonlar bütüncül bir özelliğe sahiptir. Bu bağlamda destinasyonda bulunan çekicilikler, işletmeler, kurum ve kuruluşlar ayrı ayrı değerlendirilmemektedir.Seyahat edenlerin karar vermelerini ve seçimlerini etkilemek ...
Türkiye turizmine yönelik yabancı turizm operatörlerine yapılan e-şikâyet konularının içerik analizi ve tur operatörlerinin müşteri yönlendirmesi
(2018-08-06)
Her sektörde olduğu gibi turizm sektöründe de müşteri şikâyetleri, sektörün eksikliklerini görmesi açısından bir fırsat olarak değerlendirilmelidir. Müşteriler şikâyetlerini birçok yol ve yöntemle işletmelere bildirebilm ...
Bilişim teknolojilerinin konaklama işletmeleri performansına etkileri: Beş yıldızlı otellere yönelik bir araştırma
(2018-08-06)
Türkiye'de faaliyet gösteren beş yıldızlı konaklama işletmelerine yönelik yürütülenbu çalışmanın amacı, bilişim teknolojilerinin konaklama işletmelerinde örgütperformansına olan etkilerini belirlemektir. Araştırmada, ...
Seyahat acentalarının satış geliştirme çabaları: Mersin ve Adana illerinde yapılan bir araştırma ve sonuçları
(2018-08-06)
Seyahat acentaları oluşturdukları seyahat ürünlerini pazarlarken çeşitli satış teknikleri kullanırlar. Bunları kullanırken de çeşitli stratejik kararlar almaları esastır. Seyahat endüstrisi işletmeleri tüm dünya vatandaşlarına ...