The children who are afraid of nothink, in other words all children
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Bu metin, ?Hiçbir şeyden korkmayan çocuklar, yani çocukların hepsi? sergisi içinde yeralan işlerin bir bütünü oluştaracak şekilde üretilmesi ve örgütlenmesinin temel nedenleriniaydınlatmaya çalışmaktadır. Aşikardır ki metin sadece kendisi olarak ele alındığındaaçıklayıcı değildir ve sergi ile beraber olarak ele alınıp düşünülmelidir. Öncelikle, serginininşa sürecinde kullanılan ve geniş bir dağarcığa sahip malzemeler zaman ve mekan üzerindenincelenir. Ardından ise kollektif hafızanın yeniden yaratım sürecinde bir araç olarakkullanılması açısından, bu malzemelerin ve sergi kurulumunun teorik taban olarak nasıloluşturulduğu hafıza bağlamında açıklanır. This text tries to elucidate the exhibition ?the children who are afraid of nothing, inother words all the children? by focusing on the fundamental reasons that led to the creationof works as a whole. Obviously, this text alone cannot exist by itself. It is an addition to theexhibition. Initially, it aims to explain the wide range of materials used to construct theexhibition in terms of both time and space. Subsequently, it exerts how these materials and thedesigned exhibition plan constitute the theoretical base in context of memory regarding thecollective memory as a tool on the way to recreation.
Collections