The quality of immigrant human capital and immigrant labor market outcomes
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Bu çalışma birkaç eğitim kalitesi ölçüsü verisi ile Amerika Birleşik Devletleri'ndeki göçmenlerden oluşan bir veri setini kullanarak eğitim kalitesi ile eğitimin parasal getirisi arasındaki ilişkiyi incelemekte. Ana sonuçlar, eğitim kalitesinin getiriler üzerinde pozitif ve istatistiksel olarak anlamlı bir etkiye sahip olduğunu göstermekte. Fakat, eğitim yılının maaşlar üzerindeki doğrusalsızlığını dikkate aldığımızda ve buradan hareketle eğitimin parasal getirisini eğitim seviyelerini baz alarak oluşturduğumuz iki farklı gruba göre (12 yıl üstü ve 12 yıl ve altı) hesapladığımızda, eğitim kalitesinin iki farklı grubun getirilere farklı etki gösterdiğini bulduk. 12 yıl üstü eğitime sahip olanların getirisi pozitif ve istatistiksel olarak anlamlı bir etkiye sahipken diğer grup için hiçbir etki saptanamamıştır. The present study investigates the relationship between quality of education and returns to education, using several measures of quality of education and a sample that consists of immigrants in the United States. Our main findings yield that quality of education has a positive and significant impact on returns to education for our baseline sample (whole immigrant groups). However, when nonlinearity in returns is taken into consideration and thus analyzing the link with returns of two subgroups based on education level (i.e. at most high school graduates and at least some college graduates) separately, we find different impacts of quality on the returns for the subgroups. For the immigrant groups with some college, we conclude that there is a positive and significant effect of quality of education on returns to their education while for the immigrant groups with at most 12 years of education, while there is no association between the quality of education and returns.
Collections