Sınıf öğretmenlerinin sosyal bilgiler dersine yönelik algı ve davranışları öğrencilerin sosyal bilgiler dersine yönelik tutumlarını nasıl etkiliyor? (Çok aşamalı karma yöntem deseni örneği)
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Araştırmada 4. sınıf öğretmenlerinin sosyal bilgiler dersine bakış açıları ve derse yönelik görüşlerini derinlemesine belirlemek ve bu öğretmenlerin öğrencilerinin bir üst sınıfta sosyal bilgiler dersine yönelik tutum ve bakış açılarına etki edip etmediğinin ortaya konulması amaçlanmıştır. Sosyal bilgiler dersinin öğrenciler tarafında sevilebilmesine etki eden öğreten faktörünü ortaya koymak amacıyla bu çalışma yapılacaktır. Sosyal bilgiler dersini ilköğretim birinci kademede öğreten öğretmenin derse yönelik bakış açısının öğrencilerine bir üst sınıfta olumlu ya da olumsuz yansımalarını, bu yansımalar ile dersin öğrenciler tarafından değerli bulup bulmadıkları ortaya çıkarmak amaçlanmaktadır. The aim of this study was to determine the perspectives of 4th grade teachers in social studies course and their opinions about the course and to determine whether these students had an effect on attitudes and perspectives towards social studies lesson in a higher class. This study will be carried out in order to reveal the teaching factor effecting the liking of social studies lesson on students. The aim of the course is to reveal the positive or negative reflections of the teacher's point of view towards the lesson in the first grade of primary education and to find out whether the course is considered valuable by the students.
Collections