Intel öğretmen programı karma modeli hizmetiçi eğitimi hakkındaki öğretmen görüşleri
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Bu araştırmanın amacı, Intel Öğretmen Programı karma hizmetiçi eğitimi alan öğretmenlerin, program hakkındaki görüşlerini incelemektir. Betimsel yöntem kullanılan bu araştırmada veriler anket ve görüşme yoluyla elde edilmiştir. Araştırmanın çalışma grubunu, Mersin ilinde Milli Eğitim Bakanlığı tarafından düzenlenen Intel Öğretmen Programı Karma hizmetiçi eğitimi alan 387 öğretmen oluşturmaktır. Araştırmanın sonucunda, öğretmenlerin teknolojiyi kullanarak göstermiş oldukları performansın, eğitim- öğretim süresine olumlu bir katkısı olduğu görülmektedir. Intel Öğretmen Programı karma eğitimi alan öğretmelerin öğrenme süreci içerisinde yaratıcı düşünme, problem çözme ve eleştirel düşünme becerilerini kullanmayı pekiştirdikleri ve öğrenme ürünlerini oluşturmada teknolojiyi etkin bir şekilde kullanabildikleri görülmektedir. Öğretmenlerin Intel Öğretmen Programı hizmetiçi eğitiminin yararlı olduğunu düşündükleri ortaya çıkmaktadır. The purpose of the study is to investigate the views of the teachers who took part in the Intel Teacher Program mixed in-service training about the program. In this descriptive study, the teachers who participated in the Intel Teacher Program mixed in-service training in Mersin were administered a questionnaire and interview as a data collection tool. The study group consists of 387 teachers who participated in the Intel Teacher Program mixed in-service training organized by Ministry of Education in Mersin. As a result of the study, the performance the teachers show while using the technology is seen to have a positive contribution to the teaching and learning process. It is seen that by means of the Intel Teacher Program mixed in-service training, the teachers indicated that they learn to use creative thinking, problem solving and critical thinking abilities in the learning process and that they use the technology effectively to create learning materials. The study shows that the teachers have the opinion that In-Service Training program is beneficial.
Collections