Et ve kemikten plastiğe masumiyetin tükenişi Hans Bellmer ve Mamoru Oshii
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
2004 yılında, ?Kabuktaki Hayalet: Masumiyet? filminin gösterime girmesinden bu yana, Mamoru Oshii ardında bıraktığı ekmek kırıntılarını tek tek toplayan seyircilerine , Hans Bellmer'in tuhaf, karmaşık, ucube ve aynı zamanda muhteşem sanatını yeniden keşfetme imkanı sunmuştur . Oshii ve Bellmer örneğinde farklı disiplinlerin kucaklaşmasına dair bir kesit sunan bu araştırma ?yeniden yaratım? olarak adlandırabileceğimiz üretim sürecini anlama çabasının bir ürünüdür. Since Mamoru Oshii's sequel animeted movie Ghost in the Shell: Innocence has been relaesed in 2004, Oshii has provided his audience who followed cloesly behind him to rediscoverd weird, sophisticated, freaky and at the same time beautiful art of Hans Bellmer. In the instance of Hans Bellmer and Mamoru Oshii, this investigation is a result of working to understand the interaction of the subjects from different fields and the production of process (in other words re-creation).
Collections