Show simple item record

dc.contributor.advisorİyicil, Çiğdem
dc.contributor.authorÇivicioğlu, Asli
dc.date.accessioned2020-12-10T07:38:05Z
dc.date.available2020-12-10T07:38:05Z
dc.date.submitted2005
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/217664
dc.description.abstractÖZET Bu çalışma, MSGSÜ Devlet Konservatuvar Keman Sanat Dalı Yan Zamanlı eğitimine başlayan öğrencilerin, eğitimleri boyunca geçecekleri aşamaları ve bu sürede kullanılacak keman metotlarının belirlenmesi üzerine hazırlanmış bir repertuvar araştırmasıdır. Öğrencilerin eğitime başlama yaşlan göz önünde bulundurulduğunda, yan zamanlı eğitimin ne derece önemli olduğu ortaya çıkmaktadır. Yan zamanlı keman eğitimi sırasında atılan sağlam temeller, öğrencinin eğitim sürecindeki başarısının garantisi niteliğindedir. Bu nedenle, keman tekniği ile ilgili doğru bakış açılarının sunulduğu materyallerin seçimi, hedeflenen başarının en önemli destekçisidir. İncelenen materyaller, çocuk yaştaki öğrencilerin teknik açıdan gelişimlerini sağlamak, aynı zamanda enstrümanlarına duydukla rı sevgiyi derinleştirmek amacı ile hazırlanmış keman metotlarıdır. Çalışmanın temelini oluşturan bu metotların detaylı olarak incelenmesinin yanı sıra, farklı yapıda eserlerden oluşan bir müfredat programı önerisine de yer verilmiştir.
dc.description.abstractVI SUMMARY The repertory research thesis presented here, aims to establish the stages that the students of the Part Time Educational Program of Mimar Sinan University's State Conservatory Violin Division, should go through during their training and to determine the violin methods that could be used throughout their education. When the beginner student's age is considered, the importance of part time education is realized even more. The strong foundation formed during the part time violin education, assures and solidly establishes the students' success in their further education. Therefore, the choice of repertory material regarding the violin techniques is crucial and is also the most significant supporting factor of their aimed success. The violin methods, chosen and studied during the preparation of the thesis, aim to improve child-students' techniques as well as strengthening their attachment and `love` towards their instruments. Besides an intensive inspection of the violin methods mentioned, the repertory research thesis presented here, aims to suggest a curriculum which also contains a variety of musical work to support the development of students.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/embargoedAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectMüziktr_TR
dc.subjectMusicen_US
dc.titleMSGSÜ devlet konservatuvarı keman yarı zamanlı eğitimi repertuvar araştırması
dc.title.alternativeRepertory research for part time violin education in MSGSÜ state conservatory
dc.typedoctoralThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentDiğer
dc.identifier.yokid179284
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityMİMAR SİNAN GÜZEL SANATLAR ÜNİVERSİTESİ
dc.type.subproficiencyinArt
dc.identifier.thesisid160439
dc.description.pages464
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/embargoedAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/embargoedAccess