Endüstri içi tasarımda kimlik faktörünün irdelenmesi
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
IV ÖZET 1. Bölümde, kimlik kavramı genel olarak tanıtılmış, kimlik kavramının kurum kimliği, kurum kültürü, görsel kimlik kavramları ile ilgili olan etkileşimleri irdelenmiştir. 2.Bölümde ise, kimlik kavramının ürün ve firma yapısı içerisindeki yeri, bu yapının oluşumuna neden olan kaynaklar, kimlik yapılan, kimliği meydana getiren elementler olan isim ve semboller incelenmiş, kimlik ve imaj arasındaki bağıntının ürün ve firma imajı ile olan etkileşimleri üzerinde durulmuş, ürün tasarımında kimliğin oluşumuna etki eden faktörler incelenmiş ve bütün bu değerlendirmeler birebir örneklerle açıklanmıştır. 3. Bölümde ise, 1900 yılından bugüne kadar olan süreç içinde, ürünlere belirli bir kimlik çizgisi kazandıran akımlar incelenmiş, bu akımların ürünler üzerinde bıraktıkları etkiler örneklerle sunulmuş, kimlik kavramının küreselleşme kavramı ile olan etkileşimleri ve bu kavramların gelecekte, ürün ve firma yapısı kapsamında gösterecekleri etkiler belirtilmiştir.
Collections