Review of organizational fit for Arthur Andersen
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
OZ: Çalışma öncelikle Arthur Andersen Yönetim Danışmanlığı Bölümü'nü servisleri, kaynaklan, stratejileri ve müşterilerinin profili açısından tanıtmaya çalışmaktadır. Daha sonra, danışmanlık servisleri için Türkiye pazarının yapısı ve pazardaki rakiplerin detaylı olara incelemesi yapılmaktadır. Bu incelemelerin sonucunda Türkiye'nin danışmanlık firmaları için son derece çekici olduğu, Arthur Andersen'in bu pazarda bazı önemli avantajlara sahip olduğu buna karşın rekabetin giderek arttığı ortaya konmaktadır. Çalışmanın, Arthur Andersen Yönetim Danışmanlığı Bölümü'nün insan kaynaklan, organizasyonel yapısı ve yönetimi açılarından ele alındığı ve bu alandaki sorunlarının teşhis edilmeye çalışıldığı kısmı ise bu sorunları çözmek için birtakım tavsiyelerin geliştirilmesiyle sonuçlanmaktadır. Çalışmanın sonucunda Arthur Andersen Yönetim Danışmanlığı Bölümü'nün parlak bir geleceğe sahip olduğu ancak öncelikle teşhis edilen iç sorunların çözülmesi ve daha karlı pazar segmentlerine yönelinmesi gerektiği ortaya konmaktadır. ABSTRACT : The study firstly introduces the Arthur Andersen Business Consulting Division - Turkey regarding her services, resources, strategies and client profile. Then, the current Turkish market for consulting services and the main competitors existing in this market are analyzed in detail. As a result of this analysis it is concluded that the Turkish market is very attractive for consulting firms, Arthur Andersen has some crucial advantages but meanwhile the competition is getting more fierce. After that, the study diagnoses the Business Consulting Division's current structure in terms of her human resources, organizational structure and management problems. Finally some strategic recommendations for overcoming the problems identified in the diagnostic review are raised. The study concludes that there is a very promising future for Arthur Andersen Business Consulting Division - Turkey, but the internal problems should be resolved and the targeted market segments should be changed into more profitable ones immediately.
Collections