AT&T GIS`in stratejik analizi
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
oz Türkiye Bilişim Teknolojisi - BT - Pazarı dünyada gelişmekte olan beş pazardan birisi olarak değerlendirilmektedir. Bu pazarın çekiciliği bir çok yeni firmayı mevcut firmaların pazar payını tehdit eder hale getirecektir. AT&T GIS'in pazardaki pozisyonunu koruması ve geliştirmesi ancak devam ettirilebilir bir rekabetsel avantaj sağlamasıyla mümkün olacaktır. Bunun için kuvvetli olduğu noktalara odaklandığı, matris organizasyon yapısına bağlı kaldığı ve insana yatırım modeli uyguladığı bir strateji öngörülmektedir. Bu çalışmada, ilk olarak, BT pazarının dinamikleri analiz edilmiştir. İkinci olarak, AT&T GIS'in mevcut stratejisi gözden geçirilmiştir. Üçüncü olarak, pazardaki rakip firmalar tanıtılmıştır. Son olarak da, strateji, organizasyon ve insan kaynaklan açısından yeni bir rekabetsel strateji önerilmiştir. IV ABSTRACT Turkish Information Technology - IT - market is evaluated to be one of the five emerging IT markets in the world. This market with its attractiveness will invite new players which will threaten the market share of the existing companies. AT&T GIS will maintain and continue to improve its position by sustaining a competitive advantage with its focus, matrix organization structure and human investment model. In this paper, first, the dynamics of this market is analyzed. Second, the current strategy of AT&T GIS, a major player in this arena, is outlined. Third, a brief analysis on competitors are introduced. Last, but not least, a future competitive strategy is recommended in terms of strategy, organization and human resources. Ul
Collections