Sosyal medyanın pazarlama iletişiminde kullanılması
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Günümüzde iletişim teknolojisinin gelişmesi, aynı zamanda kuruluşların iletişim biçimlerini de etkilemektedir. Web 2.0 kavramı ile şekillenmiş olan sosyal medya kuruluşların pazarlama iletişimi biçimlerinin değişiminde itici güç olmaktadır. Değişen rekabet koşullarında kuruluşlar artık sadece geleneksel medyada değil, sosyal medyada da var olmaya çalışmaktadırlar. Bu çalışmada Pazarlama iletişiminin sosyal medyada kullanımı, pazarlama iletişimi ve sosyal medya ilişkiyi önemini otaya koymaya çalışılmıştır. Çalışmanın teori kısmında pazarlama iletişimi ve sosyal medya konularla ilgili literatür taraması yapılmıştır. Araştırma kısmında ise sosyal medyada pazarlama iletişimine dair tüketici algısını ölçmek için anket hazırlanmış, 200 kişi tarafından cevaplandırılmış ve bulgular SPSS programında analiz edilmiştir.Anahtar kelimeler: sosyal medya, pazarlama iletişimi. Nowadays the development of communication technology, also affects the communication formats. The concept of Web 2.0, social media and identified with this concept is considered to be one of those factors. Organizations are trying to existn in not only in traditional media but also in social media the changing conditions of competition .In this study to be explained importance of social media in marketing communicaiton and revealed relationship among social media and marketing communication. In the theory part of the study literature was conducted related to marketing communications and social media issues. In the research department has been prepared a survey to measure the consumer perception of the use of social media marketing communications, were answered by 200 people, and the results were explained by analyzing the results in SPSS.Keywords: social media, marketing communication.
Collections