Browsing SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ by Subject "Advertising"
Now showing items 1-2 of 2
-
İnternet reklamlarına yönelik tüketici davranış, inanç ve tutumları: Kırklareli örneği
(KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020-05-22)İnternet teknolojisi günümüzde neredeyse her konuda başvurulacak bir araç haline gelmekte ve internet kullanımı Dünyanın her yerinde yaygınlaşmaktadır. İnternet kullanımındaki artış, beraberinde internet reklamcılığının ... -
Tatil yeri seçiminde reklamların rolü: İstanbul ilini ziyaret eden yabancı turistler üzerine bir araştırma
(KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-12-10)Pazarlama karmaları içinde önemli bir yere sahip olan reklam, işletmeler tarafından tüketicileri etkilemek amacıyla etkin şekilde uygulanmaktadır. Turizm sektörü açısından da büyük önem arz eden reklamlar, günümüz rekabet ...