Search
Now showing items 1-4 of 4
Tüketici etnosentrizmi ve menşe ülke etkisinin algılanan marka değeri ve satın alma niyeti üzerindeki etkisi: Türkiye ve Sudan karşılaştırması
(2020-08-18)
Bu araştırmanın amacı, Menşe ülke etkisinin, algılanan marka değeri ve satın alma niyeti üzerindeki etkisi incelenmektedir. Bu amaçla Türkiye ve Sudan'daki 400 tüketici üzerinde bir saha araştırması yapılmıştır. Yüzyüze ...
Banner reklamlarının online satınalma üzerine etkisi
(2020-07-10)
İnternet kullanıcı sayısının her geçen gün arttığı günümüzde, interneti etkin kullanmak işletmeler için oldukça önemli olmuştur. Dolayısıyla firmalara rekabet avantajı sağlayacak en ideal yöntem internet reklamcılığıdır. ...
Kişilik özellikleri ile tüketici şikayet davranışı arasındaki ilişkinin incelenmesi
(2020-02-05)
Yirmi birinci yüzyılda iş yapma biçimlerinde önemli değişiklikler ve hızlı gelişmelerin bilgi ve iletişim teknolojilerindeki gelişmeleri takip etmesi zamanın hızlı bir şekilde akmasına ve rekabetin küresel anlamda ...
Davranışsal iktisat perspektifinde medeni durumun rasyonel modern tüketici davranışları üzerindeki etkileri (Kocaeli ili örneği)
(2020-11-16)
İktisat literatürü incelendiğinde hâkim iktisadi anlayış olarak ana akım iktisat teorisi ve onun kabul ettiği varsayımlar çerçevesinde birçok teori oluşturulmaktadır. Yıllar ilerledikçe hayatın pek çok alanında değişimler ...