Türkiye`de ortaöğretim dönemi 12-18 yaş grubunda keman eğitim ve öğretiminin esasları
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
ÖZET `Türkiye'de Ortaöğrenim Dönemi 12-18 Yaş Grubunda Keman Eğitim-Öğretiminin Esasları` konulu araştırmanın temel noktaları; Keman eğitimi ile ilgili kurumlardan, keman eği timcisi uzman kişilerden, anket yoluyla elde edilen bil gilerden, konu ile ilgili yazılı kaynaklardan ve araştır macının kendi görüşlerinden elde edilmiştir. Bu noktalar esas alındığında*- - Keman çalmaya küçük yaşta başlamanın çok yararlı olacağı, - Keman çalmada öğrenci kadar, hatta ondan da ile ri öğreticinin önemli olduğu, - Sanatla ilgili okulların yurt çapında artırılması gerektiği, - Her türlü kaynak yaratmak (met ot, eser, etüt vb.) bu kaynakların kendi kültürümüzü yansıtır nitelikte ol masına önem vermek gerektiği, ortaya çıkmaktadır. ABSTRACT Under the heading `Violin education in middle level schools in Turkey (age group 12-18)` the basic po ints have been drawn from violin education associations violin educators and from guestionnaire results. When we take these points into consideration; - Playing the violin is effective when started at an early age, - in playing the violin the educator is even more impotant than the student, - Schools of art must be increased throughout the country, - Creating all kinds of sources (such as methods, composition, etüt), giving importance to national -cul tural values, show us the needs of these points
Collections