Show simple item record

dc.contributor.advisorAkyürek, Süleyman
dc.contributor.authorKorkmaz, Göksel
dc.date.accessioned2020-12-07T11:05:44Z
dc.date.available2020-12-07T11:05:44Z
dc.date.submitted2007
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/136697
dc.description.abstractÇalısma yaprakları ögretim sürecinde çesitli amaçlarla kullanılan, ögrencilere aktifkatılma imkanı veren, üzerinde bir takım bilgi, soru ya da etkinliklerin yer aldıgıkagıtlardır.Arastırmada çalısma yapraklarını kullananların oranı % 66,7 olarak bulunmustur.Deneklerin çalısma yapraklarını hazırlama konusunda en çok karsılastıkları güçlükler?fotokopi masraflarının yüksekligi? ve ?ders yükünün fazla olması?dır.DKAB ögretmenleri ögrencilerine çalısma yaprakları hazırlatmamaktadır.DKAB ögretmenleri onları en çok dersin ?sonuç? bölümünde, daha sonra ise ?gelisme?bölümünde kullanmakta, dersin ?giris? bölümünde ve ?ev ödevi? olarak ondan çok azyararlanmaktadırlar.Bu ögretmenler çalısma yapraklarını ?ögrenciyi aktif hale getirmek?, ?dersi eglencelihale getirmek? ve ?konuları somutlastırmak? için daha çok kullanmakta; ?ön bilgileriyoklama?, ?ögrenme eksikliklerini görme?, ?derslerin tekrarını yapma? ?yeni konularıarastırtma? gibi amaçlarla onlardan daha az yararlanmaktadırlar.Çalısma yapraklarının kullanıldıgı DKAB derslerinde ögrencilerin ?gürültü yapması?,?sürekli soru sorması?, ?görsel unsurlara takılması? vb. sorunlar yasanabilmektedir.Ögrenciler çalısma yaprakları ile islenen derslere daha çok ilgi duydugunu belirtmis,aktif olarak katıldıklarını belirtmislerdir.DKAB ögretmenlerinin büyük çogunlugu çalısma yapraklarının degerlendirmesini?sınıfta ögrencilerle birlikte kontrol edip, eksikliklerini düzeltmek suretiylegerçeklestirmektedir.
dc.description.abstractÇalısma yaprakları ögretim sürecinde çesitli amaçlarla kullanılan, ögrencilere aktifkatılma imkanı veren, üzerinde bir takım bilgi, soru ya da etkinliklerin yer aldıgıkagıtlardır.Arastırmada çalısma yapraklarını kullananların oranı % 66,7 olarak bulunmustur.Deneklerin çalısma yapraklarını hazırlama konusunda en çok karsılastıkları güçlükler?fotokopi masraflarının yüksekligi? ve ?ders yükünün fazla olması?dır.DKAB ögretmenleri ögrencilerine çalısma yaprakları hazırlatmamaktadır.DKAB ögretmenleri onları en çok dersin ?sonuç? bölümünde, daha sonra ise ?gelisme?bölümünde kullanmakta, dersin ?giris? bölümünde ve ?ev ödevi? olarak ondan çok azyararlanmaktadırlar.Bu ögretmenler çalısma yapraklarını ?ögrenciyi aktif hale getirmek?, ?dersi eglencelihale getirmek? ve ?konuları somutlastırmak? için daha çok kullanmakta; ?ön bilgileriyoklama?, ?ögrenme eksikliklerini görme?, ?derslerin tekrarını yapma? ?yeni konularıarastırtma? gibi amaçlarla onlardan daha az yararlanmaktadırlar.Çalısma yapraklarının kullanıldıgı DKAB derslerinde ögrencilerin ?gürültü yapması?,?sürekli soru sorması?, ?görsel unsurlara takılması? vb. sorunlar yasanabilmektedir.Ögrenciler çalısma yaprakları ile islenen derslere daha çok ilgi duydugunu belirtmis,aktif olarak katıldıklarını belirtmislerdir.DKAB ögretmenlerinin büyük çogunlugu çalısma yapraklarının degerlendirmesini?sınıfta ögrencilerle birlikte kontrol edip, eksikliklerini düzeltmek suretiylegerçeklestirmektedir.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectDintr_TR
dc.subjectReligionen_US
dc.subjectEğitim ve Öğretimtr_TR
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.titleİlköğretim II. kademede görev yapan din kültürü ve ahlak bilgisi dersi öğretmenlerinin çalışma yapraklarını kullanma durumları (Kayseri örneği)
dc.title.alternativeThe usage of worksheets by religious culture and moral knowledge teachers at the second grade of the primary schools (Kayseri sample)
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentFelsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalı
dc.identifier.yokid9014032
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityERCİYES ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid211795
dc.description.pages167
dc.publisher.disciplineDin Eğitimi Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess